بازی

چهار خودرو جدید به Gran Turismo 7 اضافه خواهد شد

چهار خودرو جدید به Gran Turismo 7 اضافه خواهد شد

Gran Turismo 7 چند روز دیگر و در تاریخ ۲۱ فوریه (۲ اسفند)، آپدیت بزرگی دریافت خواهد کرد که با وجود آن، بازی شبیه‌ساز مسابقه پلی استیشن، همانطور که قبلا اعلام شده بود از طریق PlayStation VR2 به‌صورت واقعیت مجازی قابل تجربه خواهد بود. علاوه بر این، چهار خودرو مسابقه‌ای جدید با این به‌روزرسانی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

Polyphony Digital معمولا خودروهای جدیدی را در دسترس بازیکنان در Gran ‌Turismo 7 قرار می‌دهد و با به‌روزرسانی بزرگ بعدی نیز این اتفاق رخ خواهد داد. «کازونوری یاموچی»، رئیس این استودیو به‌تازگی در توییتر اعلام کرد که همراه با این به‌روزرسانی چهار خودرو جدید به لیست اتومبیل‌های Gran Turismo 7 اضافه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟توبی، اندرو، تام یا یک چهره کاملاً جدید؟
باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟

بازی مسابقه‌ای

براساس تصویر کاملا سیاه و تاریکی که توسط یاموچی به اشتراک گذاشته شده، به‌نظر می‌رسد این خودروهای جدید Honda RA272، Citroen DS، AAR Eagle و یک خودرو از پورشه خواهد بود.

Gran Turismo 7 برای پلی استیشن ۴ و ۵ در دسترس است. اخیرا در گزارش دیگری گفته شده بود که ساخت نسخه بعدی این عنوان ظاهرا آغاز شده است.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید بهترین هدست گیمینگ برای PS4بهترین هدست‌های PS4 را بشناسید
راهنمای خرید بهترین هدست گیمینگ برای PS4


بازی دد اسپیس چطور ساخته شد؟

یوبیسافت در E3 2023 یکی از فرنچایزهای نادیده گرفته شده خود را احیا می‌کند - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا