بازی

فروش جهانی فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania از ۹۸ میلیون دلار فراتر رفت

فروش جهانی فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania از ۹۸ میلیون دلار فراتر رفت

Ant-Man and the Wasp: Quantumania سی و یکمین فیلم ابرقهرمانی مارول در اولین روز اکران با فروش ۴۶ میلیون دلاری در سینماهای آمریکای شمالی و ۵۲ میلیون دیگر در سراسر جهان در مجموع توانست به رقم ۹۸.۶ میلیون دلاری برسد. پیش‌بینی می‌شود این رقم تا آخر هفته از ۲۲۵ میلیون دلار عبور کند.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت سه اسپایدرمن – هویت، احساسات و بلوغبحران‌های پیتر پارکری
تحلیل شخصیت سه اسپایدرمن – هویت، احساسات و بلوغ

طبیعی است که سومین فیلم از مجموعه «مرد مورچه‌ای» (با نقش‌آفرینی پل راد) کمتر از فیلم‌های بزرگ‌تر مارول بفروشد و مخاطبان کمتری را به سینما بکشاند. با این حال جالب است بدانید فیلم‌های انت‌من هر یک نسبت به قسمت قبلی افتتحایه‌ی بزرگ‌تری را تجربه کرده‌اند. فیلم Ant-Man که در سال ۲۰۱۵ اکران شد، در اولین آخر‌هفته‌اش موفق به کسب ۵۷ میلیون دلار در گیشه‌ی داخلی (آمریکای شمالی) شد. سپس Ant-Man and the Wasp را داریم که در سه روز اول اکرانش در سال ۲۰۱۸ موفق به کسب ۷۶ میلیون دلار شد و حال انت‌من ۳ که انتظار می‌رود در اولین آخر هفته‌اش در باکس آفیس داخلی فروشی ۱۰۰ تا ۱۱۵ میلیون دلاری داشته باشد.

این فیلم که در حال حاضر در ۵۱ منطقه در سرتاسر جهان در حال اکران است، ۳۰ درصد از اولین قسمت مرد مورچه‌ای (فروش جهانی ۵۱۹ میلیون دلار) و ۲۴ درصد از Ant-Man and the Wasp (فروش جهانی ۶۲۲ میلیون دلار) فروش بهتری را تجربه می‌کند. با این حال فروش فیلم در چین کمی متفاوت‌تر است. به طوری که کوانتومانیا ۶۳ درصد بهتر از فیلم اول و تنها ۴ درصد بهتر از دومین فیلم این مجموعه عمل کرده است.

  • تیزر جدید Ant-Man and the Wasp: Quantumania مقابله انت من و کانگ را نشان می‌دهد [تماشا کنید]

فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania بدون احتساب فروش روز شنبه در سینماهای چین به رقم ۱۴ میلیون دلاری دست یافت. برترین فروش بعد از چین نیز به ترتیب به بریتانیا (۴.۵ میلیون دلار)، مکزیک (۳.۸ میلیون دلار)، کره (۳.۲ میلیون دلار)، فرانسه (۲.۶ میلیون دلار)، استرالیا (۲.۴ میلیون دلار)، اندونزی (۲.۲ میلیون دلار)، آلمان (۲.۲ میلیون دلار)، برزیل (۱.۹ میلیون دلار) و ایتالیا (۱.۵ میلیون دلار) تعلق می‌گیرد.

تیزر جدید Ant-Man and the Wasp: Quantumania

فیلم Ant-Man توانسته از سایت راتن تومیتوز (بر اساس ۱۳۶ نقد) امتیاز ۵۳٪ را دریافت کند و متاکریتیک نیز ( از مجموع ۴۰ نقد) نمره ۵۰ را به آن داده است. البته در مجموع نظرات ضد و نقیض بوده و برخی نمرات بسیار بالایی را به این فیلم داده‌اند.

قسمت جدید انت‌من اسکات لنگ (پل راد)، کیسی دختر اسکات (کاترین نیوتن) و هوپ پیم (اوانجلین لیلی) را به ماجراجویی در قلمرو کوانتومی می‌برد. آن‌ها با کانگ فاتح‌ (Kang the Conqueror) روبه‌رو می‌شوند. با توجه به نام‌گذاری فیلم بعدی اورنجرز یعنی Avengers: The Kang Dynasty، مشخصا کانگ فاتح نقش بسیار مهمی در فاز پنجم مارول دارد و قرار نیست به این زودی‌ها شاهد شکست خوردن او باشیم.

مطلب پیشنهادی:چرا وقتش رسیده تا جلوی دنیای سینمایی مارول گرفته شود؟دنیای سینمایی مارول دچار همان مشکلات کمیک‌ها شده است
چرا وقتش رسیده تا جلوی دنیای سینمایی مارول گرفته شود؟


بازی دد اسپیس چطور ساخته شد؟

یوبیسافت در E3 2023 یکی از فرنچایزهای نادیده گرفته شده خود را احیا می‌کند - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا