بازی

استودیوهای دیگر قصد استخدام کارکنان بلیزارد را دارند

استودیوهای دیگر قصد استخدام کارکنان بلیزارد را دارند

کمپانی بلیزارد (Blizzard Entertainment) اوضاع چندان خوبی ندارد و استودیوهای دیگر قصد دارند از این فرصت برای جذب اعضای آن استفاده کنند.

بلیزارد قصد دارد در آینده نزدیک کارمندهای خود را به دفتر شرکت بازگرداند و استودیوهایی مثل Monolith و ArenaNet می‌خواهد از این فرصت برای جذب نیروهای ماهر آن‌ها استفاده کند. Blizzard می‌خواهد که اکثر کارکنان خود از تابستان به صورت حضوری به کار خود ادامه دهند و این موضوع باعث ناراحتی بسیاری شده است. 

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین هیروهای اورواچ ۲سوگلی‌های بلیزارد!
معرفی بهترین هیروهای اورواچ ۲

لوری هایروپ (Lori Hyrup) مدیر بخش طراحی و روایت داستانی در Monolith است که رهبری تیم توسعه دهنده بازی Wonder Woman را برعهده دارد. او با انتشار پستی در توییتر اعلام کرد که استودیو آن‌ها بین دورکاری، کار حضوری و ترکیبی از این دو به تمامی کارکنان انتخاب می‌دهد و با این کار در فکر جذب توسعه دهندگان بلیزارد است. 

بلیزارد

جاش دیویس (Josh Davis)، کارگردان Guild Wars 2 در ArenaNet، نیز با انتشار پستی اعلام کرده که آن‌ها هم در فکر جذب نیرو هستند و انتخاب دورکاری، کار حضوری و ترکیبی از این دو برعهده خود کارکنان قرار دارد. بلیزارد روی چند پروژه به صورت همزمان کار می‌کند، اما به نظر می‌رسد که شرکت اصلا اوضاع آرامی نداشته باشد.

چند روز پیش طی یک یک جلسه پرسش و پاسخ، مایک ایبارا، مدیرعامل بیلزارد، ادعاهایی در زمینه پرداخت پاداش مدیران اجرایی، برنامه‌های بازگشت به دفتر و جابجایی کارکنان دورکار داشت که باعث ناراحتی تعدادی از اعضا شده است. از این رو تعدادی در توییتر به انتقاد از عملکرد ایبارا پرداخته‌اند و از رهبری او خجالت زده هستند.

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟


بازی دد اسپیس چطور ساخته شد؟

استودیوهای دیگر قصد استخدام کارکنان بلیزارد را دارند - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا