بازی

گیمرها ۲ میلیون دلار برای کمک به زلزله زدگان ترکیه و سوریه جمع‌آوری کردند

گیمرها ۲ میلیون دلار برای کمک به زلزله زدگان ترکیه و سوریه جمع‌آوری کردند

جامعه گیمرها و بازیکنان در سراسر جهان دست به دست هم داده‌اند تا برای کمک به زلزله زدگان ترکیه و سوریه ۲ میلیون دلار کمک مالی جمع‌اوری کنند.

چند هفته پیش یک زلزله‌ سنگین آسیب جانی و مالی زیادی به کشورهای ترکیه و روسیه وارد کرد. به همین خاطر سازمان Humble هفته پیش برنامه‌ای به نام باندل امداد زلزله ترکیه-سوریه راه‌اندازی کرد که بازیکنان با شرکت در آن پول زیادی را جمع‌اوری کردند. این پول به سازمان‌های خیریه Direct Relief، گروه بین المللی پزشکی و حفاظت از کودکان اهدا می‌شود.

مطلب پیشنهادی:راهنمای کسب درآمد از طریق بازیهم بازی کنید، هم پول دربیارید!
راهنمای کسب درآمد از طریق بازی

این زلزله تاکنون جان ۵۰ هزار نفر را گرفته و خانه خیلی‌ها را خراب کرده است. به همین خاطر مردم کشور سوریه و ترکیه برای برطرف کردن نیاز غذا، آب و سرپناه به کمک نیاز دارند. این زلزله با ۷.۸ ریشتر آسیب زیادی به این دو کشور وارد کرده که باعث شده بازیکنان در سراسر جهان برای کمک به آن‌ها به سازمان Humble بپیوندند. 

زلزله ترکیه

هامبل تنها سازمانی نیست که برای کمک به این افراد تلاش کرده و استودیو بانجی نیز یک کمپین جمع‌آوری کمک‌های مالی راه انداخته بود. بانجی اعلام کرده که کمپین آن‌ها در همان روز اول توانست بیش از ۲۰۰ هزار دلار پول جمع‌ کند. این استودیو تمام پول‌های جمع شده را به سازمان Direct Relief و کمیته نجات بین المللی اهدا کرد.

بد نیست به بازی‌های حاضر در این باندل نیز اشاره کنیم که علاوه‌بر چند بازی ترکیه‌ای شامل عناوینی نظیر XCOM 2، سیستم شاک ۲ و Payday 2 می‌شود.

مطلب پیشنهادی:چگونه بازی ارزان از استیم بخریم؟برای بازی خریدن روی پی‌سی نیازی نیست ۶۰ دلار بپردازید
چگونه بازی ارزان از استیم بخریم؟


چرا بازی های ابرقهرمانی دارن نابود میشن؟

تماشا با کیفیت بالا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا