بازی

اشتراک پلی استیشن پلاس با بهترین قیمت در جعو استور

اشتراک پلی استیشن پلاس با بهترین قیمت در جعو استور

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پلی استیشن پلاس یک نوع اشتراک برای حساب PlayStation شما است. با اکانت پلی استیشن پلاس به بازی‌ های ماهانه رایگان و محتوای انحصاری دسترسی خواهید داشت و می‌توانید با دوستانتان به صورت آنلاین بازی کنید. از تابستان 2022،  سونی 3 اشتراک مختلف پلی استیشن پلاس را ارائه کرده است.  هرچه طرح اشتراک گران تر باشد، مزایای بیشتری را به کاربران ارائه می‌دهد. فعال کردن این اشتراک در کشورهای دیگر اغلب به صورت درون برنامه ای و از طریق سیستم پرداخت های جهانی انجام می‌شود. اما به دلیل محدودیت هایی که برای ما ایرانیان وجود دارد، اشتراک این پلتفرم را می‌توانید از طریق وب سایت های فروشگاهی معتبری که در این زمینه فعالیت می‌کنند، خریداری نمایید.

اشتراک پلی استیشن پلاس با بهترین قیمت در جعو استور - lastech

انواع اشتراک پرمیوم پلی استیشن پلاس

 PS Plus Essential امکان دسترسی کاربران به بازی‌ های آنلاین، ذخیره های ابری، دو بازی رایگان در ماه و تخفیف در فروشگاه PS را فراهم می‌کند.

PS Plus Extra، هر ماه بازی‌ های جدید PS4 و PS5 را در کنار انبوهی از محتوای پلی استیشن که از قبل در دسترس است (حدود 400 بازی) و هر آنچه که PS Plus Essential ارائه می‌دهد را می‌توانید در این نوع اشتراک دریافت کنید.

 PS Plus Premium علاوه بر امکانات طرح اشترک های Extra و Essential، امکان دسترسی کاربران به PS1، PS2، PSP و PS3، بازی های اختصاصی و آنلاین و بدون محدودیت زمانی را نیز می‌دهد.

اشتراک پلی استیشن پلاس با بهترین قیمت در جعو استور - lastech

خرید اشتراک پلی استیشن پلاس

پلی استیشن پلاس سونی سرویسی است که برای دارندگان کنسول های بازی PS4 و PS5 در دسترس است و به عنوان راهی برای دریافت بازی های رایگان  ماهانه برای مشترکین این سرویس عمل می‌کند. یکی از مزایای اصلی پلی استیشن پلاس، بازی آنلاین است.  PlayStation Plus برای بازی های آنلاین در PS4 و PS5 ضروری است؛ به این معنی که اگر می‌خواهید  بازی‌ های چند نفره مانند Call Of Duty: Warzone، Fortnite و … را با دوستان خود انجام دهید، باید اشتراک این سرویس را خریداری نمایید. 

پلی استیشن پلاس علاوه بر اینکه یک پیش نیاز برای دسترسی به قابلیت های بازی آنلاین است، حداقل یک یا دو بازی رایگان در هر ماه به شما می‌دهد و تا زمانی که اشتراک فعال داشته باشید، می‌توانید از محتوای بازی های جدید لذت ببرید. اشتراک های پلی استیشن پلاس را می‌توان به صورت ماهانه، سه ماهه یا سالانه خریداری کرد که هر کدام 9.99 دلار در ماه، 24.99 دلار در هر سه ماهه یا 59.99 دلار در سال هزینه دارند. برای خرید اشتراک این سرویس و بهره مندی از قابلیت ها و مزایای آن می‌توانید به وب سایت فروشگاهی جعو استور مراجعه نمایید.

اشتراک پلی استیشن پلاس با بهترین قیمت در جعو استور - lastech

اشتراک پلی استیشن پلاس PS Plus چه ویژگی هایی دارد؟

پلی استیشن پلاس سرویس اشتراک سونی است که در سال 2010 آغاز شد و بازی ‌های رایگان، تخفیف‌ های انحصاری، آزمایش ‌های بازی و به ‌روزرسانی خودکار نرم‌ افزار را ارائه می‌دهد. در سال 2022، پلی استیشن پلاس بزرگترین به روز رسانی خود را تا به امروز انجام داد و این سرویس را به سه سطح Essential، Extra و Premium تقسیم کرد که هریک از این سرویس ها مزایا و قابلیت های خاصی را به مشترکین ارائه می‌دهند.

  • بازی آنلاین: اکانت پلی استیشن پلاس امکان بازی های آنلاین چند نفره را برای گیمرهای PS4 و PS5 فراهم می‌کند.
  • بازی های رایگان: پلی استیشن پلاس هر ماه، دو یا سه بازی PS4/PS5 برای دانلود و بازی بدون هزینه اضافی در دسترس کاربران قرار می‌دهد و تا زمانی که اشتراک فعال PS Plus را دارید، می‌توانید به صورت رایگان این بازی‌ها را انجام دهید. 
  •  تخفیف های استثنایی: اعضای PS Plus برای بسیاری از بازی ‌های دانلود دیجیتال در فروشگاه پلی ‌استیشن تخفیف‌ های انحصاری دریافت می‌کنند. در واقع در دوره‌ های فروش عمده بازی ها، تخفیف‌ هایی نیز برای مشترکین در نظر گرفته می‌شود.
  • فضای ذخیره ابری:  همه کاربران پلی استیشن پلاس، بدون توجه به سطح اشتراکی که دارند،  100 گیگابایت فضای ذخیره ‌سازی ابری برای ذخیره بازی‌ ها دریافت می‌کنند، بنابراین حتی اگر داده ‌های ذخیره شده  در PS4 یا PS5 را از دست بدهید، می‌توانید بعداً آن را بازیابی کنید.
  • بازی‌ های کلاسیک ( تنها برای مشترکین PS Plus Premium ) :  اعضای سطح پرمیوم به یک آرشیو اضافی از بازی ‌های کلاسیک PS3، PS2، PlayStation و PSP دسترسی پیدا می‌کنند که برای دانلود یا پخش در دسترس هستند. 
  • بازی های ابری  ( تنها برای مشترکین PS Plus Premium) : بازی‌های ارائه شده از طریق پخش ابری برای اعضای Premium در دسترس هستند. این بدان معناست که برای بازی نیازی به دانلود آنها نخواهید داشت.  این سرویس از فناوری PS Now سونی استفاده می‌کند و  اکنون در PS Plus ادغام شده است.
  • نسخه آزمایشی بازی با زمان محدود ( تنها برای مشترکین PS Plus Premium): مشترکین پرمیوم به نسخه‌ های آزمایشی بازی‌ ها بدون محدودیت زمانی دسترسی پیدا می‌کنند تا قبل از خرید بازی ها بتوانند آن ‌ها را امتحان کنند.

علاوه بر پلی استیشن، سرویس گیمینگ محبوب دیگری نیز وجود دارد که گیم پس آلتیمیت نام دارد. این دو سرویس اگرچه هر دو از بهترین و محبوب‌ ترین سرویس های مخصوص بازی هستند اما تفاوت هایی با هم دارند. بر عکس تنوع آرشیو بازی ها که در آن پلی استیشن پلاس پیشگام است، کنسول بازی Game Pass Ultimate در زمینه‌ های دیگری چون ارائه استریم گیمینگ بدون نیاز به کنسول، در پلتفرم های مختلفی چون رایانه شخصی و و تلفن همراه، برتری دارد. هر دو این ابزار های گیمینگ از رابط کاربری بسیار ساده‌ و راحتی برخوردارند اما از جهت دسترسی، امکان دسترسی به گیم پس آلتیمیت از پلتفرم های مختلف بیشتر است. این سرویس به صورت نرم افزار برای سیستم عامل اندروید و به صورت وب سایت برای سیستم عامل IOS در دسترس است.

در زمینه قیمت نیز، قیمت اشتراک پریمیوم پلی استیشن پلاس، کمی بالاتر از اشتراک پرمیوم اکانت گیم پس آلتیمیت است. درباره محبوبیت این دو سرویس نمی توان اظهار نظر قطعی کرد چرا که هر یک از آن ها طرفداران خود را دارند. در حالی که گیم پس آلتیمیت از نظر گیمرهای زیادی به جهت دسترسی به بروز ترین گیم ها به نسبت پلی استیشن پلاس پیشگام است، اما تعداد کاربران آن ۲۵ میلیون و تعداد کاربران پلی استیشن پلاس ۴۸ میلیون می باشد. با توجه به این آمار می‌توان گفت که پلی استیشن پلاس از محبوبیت بیشتری نسبت به گیم پس آلتیمیت برخوردار است. همچنین این موضوع که کدام یک از این سرویس های گیمینگ برای شما مناسب تر است، به عواملی چون سلیقه شخصی، کنسول بازی که دارید و بازی هایی که علاقه دارید بازی کنید، بستگی دارد. بنابراین نمی‌توان گفت که کدام سرویس، سرویس بهتری است چرا که هر یک از آن ها دارای ویژگی ها و مزایای متعدد و مختلفی است.

آیا پلی استیشن پلاس دوره آزمایشی رایگان دارد؟

 سونی یک دوره آزمایشی برای پلی استیشن پلاس ارائه می‌دهد.  اما چند نکته در مورد آن وجود دارد که باید بدانید. دوره آزمایشی 14 روز طول می‌کشد؛ بنابراین می‌توانید آن را به مدت دو هفته قبل از پرداخت هزینه ماه اول، آزمایش کنید. دوره آزمایشی تنها برای مشترکین جدید در دسترس است.  این بدان معناست که اگر قبلاً در گذشته اشتراک پلی استیشن پلاس را دریافت کرده باشید، نمی‌توانید به صورت مجدد از نسخه آزمایشی آن استفاده کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا