بازی

چند ویدئو از گیم‌ پلی بازی Dead Rising 5 لو رفت

چند ویدئو از گیم‌ پلی بازی Dead Rising 5 لو رفت

Dead Rising برای خیلی‌ها یک سری مرده محسوب می‌شود و با بسته شده استودیو کپکام ونکوور، امیدی به ساخت بازی جدیدی از آن نیست. 

با این وجود استودیو روی Dead Rising 5 کار می‌کرد و اکنون چندین ویدئو از گیم‌پلی آن لو رفته است. یکی از توسعه دهندگان Dead Rising: Dia De Los Muertos، از ویدئوهای این بازی برای ساخت رزومه و پورتفولیو خود استفاده کرده است. سپس یک منبع معتبر به اسم STiP0، دیگر طرفداران سری دد رایزینگ را از این موضوع مطلع کرده است. 

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!بس کن نتفلیکس!
نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!

این ویدئوها شامل یک ورژن جوان‌تر از چاک گرین (Chuck Greene)، شخصیت اصلی نسخه دوم مجموعه، می‌‌شوند. از این رو طرفداران گمان می‌کنند که با یک پیش‌درآمد برای مجموعه طرف بودیم که در مکزیک جریان داشت. تصاویر منتشر شده یک سیستم لوت، پایگاه بزرگی از زامبی‌ها، یک باس فایت بزرگ و موارد دیگری را شامل می‌شود. 

چند ویدئو از گیم‌ پلی بازی Dead Rising 5 لو رفت - lastech

استودیو کپکام ونکوور در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ روی بازی Dead Rising: Dia De Los Muertos کار می‌کرد و شاید با چند ماه زمان بیشتر می‌توانست توسعه این عنوان را کامل کند. اگر یکی از طرفداران این سری محسوب می‌شوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای تماشای تمام ویدئوهای منتشر شده به این سایت مراجعه کنید.

Dead Rising یکی از مجموعه‌های خاص و محبوب کپکام محسوب می‌شود که اولین نسخه از آن در سال ۲۰۰۶ برای کنسول‌های نسل هفتم به بازار عرضه شد. تاکنون ۴ نسخه از این سری ساخته شده که آخرین آن‌ها از سال ۲۰۱۶ روی ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پی‌سی در دسترس قرار دارد.  


بازی دد اسپیس چطور ساخته شد؟

چند ویدئو از گیم‌ پلی بازی Dead Rising 5 لو رفت - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا