بازی

پشتیبانی Fortnite از ویندوز ۷ و ۸ در آینده نزدیک به پایان می‌رسد

پشتیبانی Fortnite از ویندوز ۷ و ۸ در آینده نزدیک به پایان می‌رسد

فورتنایت (Fortnite) با آغاز فصل اول از چپتر چهارم به صورت کامل به آنریل انجین ۵.۱ کوچ کرده و روی پلی استیشن ۵، پی‌سی و ایکس باکس سری ایکس/اس با گرافیک بهتری اجرا می‌شود. 

این جهش گرافیکی به نفع همه نیست و متاسفانه فورتنایت در آینده نزدیک از سیستم عامل‌های قدیمی پشتیبانی نخواهد شد. اپیک گیمز به صورت رسمی اعلام کرده است که پشتیبانی از ویندوز ۷ و ویندوز ۸ با آغاز فصل بعدی به پایان خواهد رسید. یکی از دلایلی که اپیک گیمز تصمیم به این کار گرفته، مشکلات امنیتی این سیستم عامل‌های قدیمی‌تر است.

مطلب پیشنهادی:حل مشکل اجرا نشدن فورتنایت روی ویندوز ۱۱مشکل جدی نیست؛ نگران نباشید!
حل مشکل اجرا نشدن فورتنایت روی ویندوز ۱۱

کمبود ویژگی‌های مدرن در ویندوز ۷ و ویندوز ۸ باعث می‌شود که استودیو وقت بیشتری را صرف آن‌ها کند. با پایان پشتیبانی از این دو سیستم عامل، اپیک گیمز می‌تواند زمان و منابع را برای بهتر کردن خود بازی هزینه کند. بدون شک خیلی‌ها امکان مهاجرت به ویندوز ۱۰ را ندارند و اپیک گیمز راه حلی به آن‌ها پیشنهاد داده که در کشور ما در دسترس نیست.

فورتنایت

فورتنایت روی Nvidia GeForce Now نیز قابل بازی است و با استفاده از این سرویس سیستم عامل بازیکن دیگر اهمیت ندارد. فصل اول از چپتر چهارم Fortnite شامل شخصیت گرالت از سری ویچر، هالک شگفت انگیز، Doom Slayer از سری Doom و مستر بیست (Mr. Beast) یوتیوبر معروف می‌شود.

بازی Fortnite هم‌اکنون روی‌ پی‌ سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ، سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کردهمچنین یک بازی مرموز رایگان در هفته آینده اعلام خواهد شد
اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کرد


بازی کردن تو چین چه شکلیه؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا