بازی

کپکام قیمت یکی از بازی‌های خود را برای همیشه کاهش داده است

کپکام قیمت یکی از بازی‌های خود را برای همیشه کاهش داده است

با آغاز نسل نهم شاهد افزایش قیمت بازی‌های AAA هستیم و کمتر پیش آمده که ناشر بزرگی مثل کپکام قیمت یکی از عناوین جدید خود را کاهش دهد. 

این شرکت ژاپنی قیمت یکی از بازی‌های تقریبا جدید خود را برای همیشه کاهش داده تا بازیکنان بیشتری را به خرید آن علاقه‌مند کند. کپکام با انتشار پستی در توییتر اعلام کرد که قیمت Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin روی پی‌سی و نینتندو سوییچ به ۴۰ دلار کاهش پیدا می‌کند. 

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!بس کن نتفلیکس!
نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!

نسخه اول این سری در انحصار کنسول 3DS و گوشی‌های موبایلی قرار داشت، ولی Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin در اواخر سال ۲۰۲۱ برای نینتندو سوییچ و پی‌سی به بازار منتشر شد. این بازی با سیستم مبارزات نوبتی خود و استفاده از عناصر نقش‌آفرینی کلاسیک، توانست به یکی از بهترین بازی‌های این ژانر در سال ۲۰۲۱ تبدیل شود. 

یک بازی از کپکام

مانستر هانتر یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین فرانچایزهای کپکام محسوب می‌شود که در سال‌های گذشته عملکرد بسیار خوبی از خودش در بازار نشان داده است. حالا که بازی Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin را می‌توان ۲۰ دلار ارزان‌تر خریداری کرد، بهترین فرصت است تا طرفداران به سراغ این تجربه‌ جدید بروند. 

باید اشاره کنیم که بازی جدید Monster Hunter با همکاری TiMi Studio Group ساخته می‌شود، استودیویی که سابقه Pokemon Unite و Call of Duty: Mobile را در کارنامه خود دارد. همینطور خود کپکام روی نسخه اصلی دیگری از این سری به نام Monster Hunter Paradise کار می‌کند که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است. 


بازی دد اسپیس چطور ساخته شد؟

کپکام قیمت یکی از بازی‌های خود را برای همیشه کاهش داده است - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا