بازی

تریلر جدید Redfall مکان‌ها، مراحل و بخش کوآپ را به نمایش می‌گذارد

تریلر جدید Redfall مکان‌ها، مراحل و بخش کوآپ را به نمایش می‌گذارد

تریلر جدیدی از Redfall ساخته استودیوی Arkane در جشنواره IGN Fan Fest 2023 به نمایش درآمد که دنیای بازی را به نمایش گذاشت.

در شهر ردفال ماساچوست، جایی که خورشید پوشانده شده و خون آشام‌ها کنترل اوضاع را به دست گرفتند، بازیکنان طیف وسیعی از بازماندگان را برای مقابله با آن‌ها در دسترس دارند.

این شهر به طور قابل توجهی تغییر کرده است، به طوری که برخی از ساختمان‌ها به طور کامل ویران شده‌اند. در حالی که پیروان خون آشام‌ها پست‌های بازرسی و سنگرها را در خیابان‌ها ایجاد کردند.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟

چندین مکان متروکه (مانند ایستگاه گارد ساحلی) و اتاق‌های امن برای بررسی کردن وجود دارند که در آن‌ها لوت‌های مختلفی را پیدا خواهید کرد. سرمایه گذاری بر ابزارهای مخصوص کشتن خون آشام‌ها، مانند چوب‌ها، مهم است، زیرا آن‌ها را آسیب‌پذیر می‌کنند.

اما باید مراقب بود. چرا که برخی از خون آشا‌م‌ها قدرت دورجُنبی را ترجیح می‌دهند، اما برخی دیگر با قدرت بی‌رحمانه به سمت شما هجوم می‌آورند. برخی از Psychic Nests نیز ظاهراً محیط‌های سورئال‌تری را به نمایش می‌گذارند تا بازیکنان به کاوش در آن‌ها بپردازند.

Redfall

بازی Redfall در تاریخ ۲ می (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) برای Xbox Series X/S و PC به همراه سرویس گیم پس عرضه خواهد شد. روز گذشته بحثی بر سر عدم وجود دیسک در نسخه فیزیکی بازی وجود داشت، اما بتسدا تصریح کرد که این مورد تنها برای رایانه‌های شخصی صدق می‌کند.

مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته سوم بهمن ۱۴۰۱]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته سوم بهمن ۱۴۰۱]


بازی دد اسپیس چطور ساخته شد؟

یوبیسافت در E3 2023 یکی از فرنچایزهای نادیده گرفته شده خود را احیا می‌کند - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا