بازی

فیلمی بر اساس دادگاه جانی دپ و امبر هرد ساخته می‌شود

فیلمی بر اساس دادگاه جانی دپ و امبر هرد ساخته می‌شود

اخبار جدید نشان می‌دهد جریان دادگاه خبرساز جانی دپ و امبر هرد قرار است به فیلمی با عنوان Hot Take: The Depp/Heard Trial تبدیل شود. این دو اولین بار هنگام ساخت فیلم The Rum Diary در سال ۲۰۱۱ یکدیگر را ملاقات کردند و در سال ۲۰۱۵ باهم ازدواج کردند. اما این پیوند به سرانجام نرسید و این زوج سال ۲۰۱۷ از یکدیگر جدا شدند.

همانطور که در جریان هستید امبر هرد در سال ۲۰۱۸ با انتشار مقاله‌ای در واشنگتن پست به طور غیر مستقیم جانی دپ را به خشونت خانگی متهم کرد که تاثیر بسیار بدی روی حرفه بازیگری او گذاشت و وی از پروژه‌هایی مانند دزدان دریایی کارائیب در نقش جک اسپارو و فرانچایز Fantastic Beasts کنار گذاشته شد.

مطلب پیشنهادی:با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شویدبرترین آثار کچل دوست‌داشتنی سینمای اکشن
با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شوید

با توجه به تاثیر منفی این مقاله، دپ در سال ۲۰۱۹ تصمیم گرفت که از هرد به دلیل افترا شکایت کند و دادگاه بین آن‌ها از این نقطه آغاز شد. در طول محاکمه، هر یک از طرفین وقایع آزاردهنده خود از دوران ازدواج را بازگو کردند و همچنین خانواده، دوستان و همکاران دپ و هرد به عنوان شاهد در دادگاه حضور داشتند. چند ماه پیش حکم نهایی صادر شده تا جنجال بین دو بازیگر سینما نیز به پایان خود برسد و هیئت منصفه، هرد را به افترا و بدنام کردن دپ متهم کرد.

دپ در مجموع ۱۵ میلیون دلار، ۱۰ میلیون دلار برای خسارت جبرانی و ۵ میلیون دلار برای خسارات تنبیهی دریافت کرد. با توجه به اینکه خسارات تنبیهی در ایالت ویرجینیا به ۳۵۰ هزار دلار محدود شده، قاضی این مبلغ را به این میزان کاهش داد و به امبر هرد نیز ۲ میلیون دلار غرامت تعلق گرفت.

جانی دپ

اکنون با توجه به گزارش ورایتی، سرویس استریم Tubi به سرعت در حال پیگیری ساخت فیلم Hot Take: The Depp/Heard Trial است. این فیلم به کارگردانی سارا لومن ساخته می‌شود که پیش از این کارگردانی عناوینی مانند The Reunion و Secrets in the Woods را برعهده داشته است. فیلمنامه نیز توسط گای نیکولوچی از The Daily Show نوشته خواهد شد. ستاره‌های Hot Take شامل مارک هاپکا در نقش دپ، مگان دیویس در نقش هرد، ملیسا مارتی در نقش کامیل واسکوئز وکیل دپ و مری کریگ در نقش وکیل هرد، الین بردهافت، خواهند بود.

با کمال تعجب این فیلم همین ماه و در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر ۱۴۰۱) برای تماشاگران در دسترس خواهد بود. مدیر ارشد محتوای Tubi بیان کرده که این فیلم به سرعت ساخته شده تا برداشتی به موقع و منحصر به‌فرد از آنچه میلیون‌ها نفر در طول تابستان تماشا کرده‌اند، ترسیم کند.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید


اساسینز کرید میراژ چقدر ایرانیه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا