رمز ارز

ایران سرمشق روسیه! واردات بین‌المللی با رمزارزها در روسیه!

زمان مطالعه: دقیقه

به گفته نخست‌وزیر روسیه، این کشور ممکن است با سرمشق گرفتن از ایران، به‌زودی برای واردات از ارزهای دیجیتال استفاده کند.
میخائیل میشوستین، نخست‌وزیر روسیه روز سه‌شنبه در یک نشست استراتژیک در مورد توسعه سیستم مالی داخلی اعلام کرد که دارایی‌های دیجیتال، شیوه امنی برای پرداخت‌های فرامرزی هستند.
وی افزود که دارایی‌های دیجیتال، فرصت خوبی را برای تضمین پرداخت‌های مطمئن و بی‌واسطه برای واردات و صادرات فراهم می‌کنند. میشوستین همچنین به اهمیت توسعه زیرساخت‌های فناوری و امنیت سایبری موسسات مالی اشاره کرد. اظهارات میشوستین، اندکی پس از آن بیان شد که وزارت صنعت معدن و تجارت ایران، استفاده از ارزهای دیجیتال برای واردات را تایید کرد.
پیش از این نیز روسیه پذیرش ارزهای دیجیتال را برای پرداخت‌های بین‌المللی مورد بررسی قرار داده بود. ماه می، ایوان چبسکوف، رئیس بخش سیاست‌های مالی در وزارت دارایی روسیه، اعلام کرد که ایده استفاده از ارزهای دیجیتال در معاملات بین‌المللی به‌طور جدی مورد بحث قرار گرفته است.
ایده پرداخت‌های بین‌المللی در ارزهای دیجیتال، حتی از سوی بزرگ‌ترین منتقد رمزارزها در روسیه، یعنی راشا بانک روسیه (Bank of Russia)، حمایت شد. در ماه ژوئن، الویرا نابیولینا، رئیس این بانک اعلام کرد که از ارزهای دیجیتال، به‌شرط آنکه وارد سیستم مالی داخلی روسیه نشوند، می‌توان در پرداخت‌های بین‌المللی استفاده کرد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا