بازی

بازی چندنفره The Last of Us احتمالا برای پلی استیشن ۴ نیز منتشر می‌شود

بازی چندنفره The Last of Us احتمالا برای پلی استیشن ۴ نیز منتشر می‌شود

تقریبا یک دهه از عرضه پلی استیشن ۴ به بازار گذشته و به نظر می‌رسد که بازی چند نفره The Last of Us یکی از آخرین عناوی این کنسول خواهد بود. 

کمپانی‌ها و ناشرها بزرگ همچنان از پلی استیشن ۴ پشتیبانی می‌کند و در ماه‌های گذشته شاهد انتشار بازی‌های بزرگی برای آن بوده‌ایم. با وجود اینکه به نظر می‌رسید سونی دیگر هیچ عنوانی را برای کنسول نسل هشتمی خود منتشر نکند، اما بازی چند نفره The Last of Us شاید روی PS4 هم در دسترس طرفداران قرار گیرد. 

مطلب پیشنهادی:کوییز ۸ lastech؛ چقدر در مورد Last of US می‌دانید؟چقدر طرفدار Last of Us هستید؟
کوییز ۸ lastech؛ چقدر در مورد Last of US می‌دانید؟

ناتی داگ به دنبال یک تستر کیفیت و پشتیبان توسعه است که سابقه آشنایی با سیستم‌های PS4 و PS5 را داشته باشد. استودیو از چند سال پیش روی این پروژه چندنفره از لست آو آس کار می‌کند و عجیب نیست که از همان ابتدا پلی استیشن ۴ را نیز هدف خود قرار داده باشد. از طرف دیگر ۱۰۰ میلیون کاربر پلی استیشن ۴ می‌تواند تاثیر زیادی در موفقیت این بازی داشته باشد. 

بازی Last of Us

این بازی در سانفرانسیسکو جریان داشته و در آن شاهد داستان و شخصیت‌های جدید خواهیم بود. گزارشات منتشر شده همچنین به این اشاره دارند که ناتی داگ برای این بازی تمرکز زیادی روی عناصر لایو سرویس کرده است. دو ماه پیش نیز تصویر جدیدی از این عنوان منتشر شد.

تاریخ عرضه بازی چندنفره The Last of Us هنوز مشخص نشده ولی احتمالا در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته سوم اسفند ۱۴۰۱]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته سوم اسفند ۱۴۰۱]


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا