رمز ارز

آیا برای خرید بیت کوین دیر شده است؟

زمان مطالعه: دقیقه

اگرچه در حال حاضر، بازار ارزهای دیجیتال دوره سختی را پشت سر می‌گذارد، اما برخی سرمایه‌گذاران، آینده روشنی را برای بیت کوین پیش‌بینی می‌کنند و بسیاری از آن‌ها در تلاشند هرچه زودتر، بیت کوین بیشتری بخرند.
در تایید امیدواری این گروه از سرمایه‌گذاران و بر اساس داده‌های پلتفرم تحلیلی PricedInBitcoin21، ارزش بازار بیت‌ کوین در حال حاضر، تنها ۰٫۱ درصد از کل ثروت جهانی را تشکیل می‌دهد. مجموع ثروت جهانی در حال حاضر، حدود ۴۱۸٫۳ تریلیون دلار برآورد شده، در حالی‌که ارزش بازار بیت کوین، نزدیک به ۳۹۰ میلیارد دلار تخمین زده شده است.
شایان ذکر است که بیت کوین، طبق داده‌های ابزار ROI Finbold، علی‌رغم نوسانات شدید کنونی در حال ثبت نرخ بازدهی پنج‌ ساله قابل‌توجهی است.
علاوه بر این، جاش راجر، معامله‌گر و تحلیلگر حرفه‌ای ارزهای دیجیتال، پیش‌بینی می‌کند که بیت کوین در سال ۲۰۲۴، درست پس از هاوینگ (فرآیندی که تقریبا هر چهار سال یک‌بار اتفاق می‌افتد) بعدی خود، صعود قابل‌توجهی داشته باشد.
در این بین، علاقه سرمایه‌گذاران به خرید بیت‌ کوین در مقایسه با زمانی که ارزش این ارز دیجیتال در حال افزایش بود، پایین مانده است، به نظر می‌رسد آن‌ها منتظر پایین‌تر آمدن قیمت این دارایی هستند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع فاین بولد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا