بازی

بازی The Wolf Among Us 2 بدون شک منتشر می‌شود

بازی The Wolf Among Us 2 بدون شک منتشر می‌شود

استودیو Telltale Games روی چند پروژه مختلف از جمله بازی The Wolf Among Us 2 کار می‌کند و اکنون طرفداران را از ساخت آن‌ها مطمئن کرده است. 

این استودیو که در سال ۲۰۱۸ بسته شد و پس از پشت سر گذاشتن مشکلات زیاد، در سال ۲۰۱۹ شاهد بازگشایی مجدد آن بودیم. این استودیو در حال حاضر ۸ میلیون دلار برای بازی‌های خود در نظر گرفته است که با استفاده از این مبلغ، ولف امانگ آس ۲، The Expanse: A Telltale Series و یک بازی معرفی نشده را توسعه می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

جیمی اوتیلی (Jamie Ottilie)، مدیرعامل تل تیل، اعلام کرده است که آن‌ها برای ساخت این عناوین از کمپانی Hiro Capital کمک می‌گیرند و باور دارد که آینده صنعت ویدئو گیم برای آن‌ها مهم است. تل تیل همچنین با کمپانی Skybound Entertainment همکاری می‌کند و با کمک آن‌ها بود که توانست دوباره به فعالیت ادامه دهد. 

بازی Wolf Among Us 2

Skybound و تل تیل از قدیم با یکدیگر همکاری می‌کردند و شرکت یاد شده، وظیفه نشر بازی The Walking Dead را برعهده داشت. گفتنی است که در گذشته دیوید آلپرت (David Alpert)، مدیرعامل Skybound، قراردادی ده ساله برای حمایت از Telltale امضا کرده بود. این کمپانی به آینده بازی‌های داستان‌محور اهمیت می‌دهد و باور دارد که Telltale یک بخش جدا نشدنی از صنعت ویدئو گیم است. 

بازی Wolf Among Us 2 هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد ولی احتمالا برای ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و پی‌سی در دست ساخت قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟تماشا کنید
چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟


ویجی‌لاگ پلاس: عملکرد عالی هاگوارتز لگسی و اولین جایزه گرمی ویدیو گیمی

بازی The Wolf Among Us 2 بدون شک منتشر می‌شود - lastech
بایدبا کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا