بازی

نسخه 4K فیلم Reservoir Dogs به مناسبت ۳۰ سالگی آن منتشر می‌شود

نسخه 4K فیلم Reservoir Dogs به مناسبت ۳۰ سالگی آن منتشر می‌شود

فیلم Reservoir Dogs یا همان سگ‌های انباری سال ۱۹۹۲ به کارگردانی کوئنتین تارانتینو ساخته شد و در واقع اولین فیلم بلند این کارگردان پرآوازه محسوب می‌شود. این فیلم اکنون به سالگرد سی‌سالگی خود نزدیک می‌شود و به همین مناسبت قرار است نسخه 4K آن در ماه نوامبر منتشر شود.

این فیلم داستان سرقتی را روایت می‌کند که به طرز وحشتناکی اشتباه پیش می‌رود. فیلم فیلم Reservoir Dogs پس از اکران اولیه خیلی سریع به یکی از عناوین محبوب مخاطبان تبدیل شد و کمک شایانی به گسترش حرفه فیلمسازی تارانتینو کرد. در این فیلم المان‌های برجسته خاص تارانتینو مانند خشونت، خون و خون‌ریزی تا ارجاعات بی‌پروا و دیالوگ‌های بعضا طنز به چشم می‌خورد.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کندبهترین فیلم‌های فضایی تاریخ سینما
۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کند

سگ‌های انباری یکی از شناخته‌شده ترین آثار تارانتینو است و وی از زمان اکران این فیلم به یکی از درخشان‌ترین نویسندگان و کارگردانان هالیوود تبدیل شد. از دیگر آثار برجسته تارانتینو می‌توان به Pulp Fiction، Django Unchained و Once Upon A Time… In Hollywood اشاره کرد. بیشتر آثار او از تاریخ سینما نشات می‌گیرد و اغلب به فیلم‌های وسترن اسپاگتی و فیلم‌های استثماری دهه ۷۰ اشاره می‌کند.

کوئنتین تارانتینو

در فیلم Reservoir Dogs همچنین بازیگران سرشناس و پرآوازه‌ای مانند هاروی کایتل، مایکل مدسن، تیم راث، استیو بوشمی، کریس پن، لارنس تیرنی، کرک بالتز و لارنس تیرنی به ایفای نقش پرداخته‌اند و خود تارانتینو نیز نقش شخصیت Mr. Brown را بازی کرده است.

نسخه بلوری جدید شامل چندین ویژگی خاص مانند صحنه‌های حذف شده خواهد بود و کیفیت 4K این امکان را فراهم می‌کند تا جزییات خاص و هیجان‌انگیز را با وضوح باورنکردنی تماشا کنید. نسخه مذکور فیلم Reservoir Dogs در تاریخ ۴ نوامبر (۱۳ آبان ۱۴۰۱) منتشر خواهد شد.

کوئنتین تارانتینو اخیرا به تمجید از فیلم Top Gun: Maverick پرداخته و اظهار نظر عجیبی درباره فیلم‌های Indiana Jones داشت.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم زیر‌ژانر بقا که باید قبل از رفتن به فضای وحشی طبیعت تماشا کنیدطبیعت کشنده سیاره ما
۱۰ فیلم زیر‌ژانر بقا که باید قبل از رفتن به فضای وحشی طبیعت تماشا کنید


ویجی‌لاگ پلاسلو رفتن جی تی ای 6 و تریلر جدید گاد آو وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا