بازی

بازی بعدی Civilization در ساخت است

بازی بعدی Civilization در ساخت است

تیک-تو اینتراکتیو تغییرات بزرگی را برای استودیو فیراکسیس گیمز (Firaxis Games) اعلام کرد، از جمله یک سرپرست جدید و خروج دو رهبر برجسته آن. علاوه بر این، اعلام شد که بازی جدید فرنچایز Civilization هم اکنون در حال ساخت است.

«هدر هزن» به عنوان مدیر استودیو فیراکسیس گیمز جایگزین «استیو مارتین» می‌شود که پس از ۲۵ سال از این تیم جدا خواهد شد. هزن از سال ۲۰۲۰ مدیر عملیات این استودیو توسعه دهنده بود و قبل از آن، به عنوان تهیه‌کننده روی بازی‌های Plants vs. Zombies و Fortnite کار کرده است.

بازی استراتژی

«جیک سولومون»، کارگردان XCOM 2 و Midnight Suns نیز پس از ۲۳ سال فیراکسیس گیمز را ترک می‌کند. او در توییتر خود نوشت که کار روی این بازی‌ها «دو رویای مادال العمرش را برآورده کرده است». این موضوع احتمالا توضیح می‌دهد که چرا سولومون اخیرا گفته بود که XCOM جدیدی در Firaxis در حال ساخت نیست. در آن زمان، او گفته بود که به دلیل مشارکت عمیقش در Midnight Suns هیچ نظری در مورد آینده این سری استراتژی ندارد.

تیک-تو همچنین اعلام کرد که Firaxis به ساخت «بهترین بازی‌های استراتژیک روی کره زمین» ادامه خواهد داد. بازی بعدی Civilization، توسط «اد بیچ» ساخته خواهد شد که تیم طراحی Civilization VI را طراحی کرده بود.


ویجی‌لاگ پلاس: عملکرد عالی هاگوارتز لگسی و اولین جایزه گرمی ویدیو گیمی

بازی بعدی Civilization در ساخت است - lastech
بایدبا کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا