تکنولوژی

معرفی بازی Mythic Legends؛ مبارزه آنلاین جذاب با قهرمان‌های مختلف

بخش زیادی از بازی‌های موبایل را سبک استراتژی نقش آفرینی تشکیل می‌دهند و در این مطلب از lastech قصد داریم بازی Mythic Legends را به شما معرفی کنیم که اخیرا منتشر شده و با وجود، بازی‌های بسیار زیادی در این سبک، محبوبیت بالایی را در همین زمان کوتاه کسب کرده است.

بازی Mythic Legends همانطور که گفتیم یک عنوان استراتژی نقش آفرینی جدید برای موبایل است که توسط Hyper Dot Studios برای سیستم‌ عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده. بازی شامل قهرمان‌های مختلف و مبارزات چند نفره هیجان انگیزی می‌شود که به صورت آنلاین انجام می‌شوند.

بازی Mythic Legends

Mythic Legends به گونه‌ای ساخته شده که علاقه‌مندان به سبک نقش‌آفرینی از آن لذت خواهند برد و مبارزات آن در زمین‌هایی شبیه به صفحه شطرنج و به صورت کاملا خودکار انجام می‌شود. با این وجود، باید با شکست دادن حریفان، قهرمانان بیشتری کسب کنید، قدرت آن‌ها را افزایش دهید و ترکیب خاصی از آن‌ها را برای مبارزه با بازیکنان دیگر ایجاد کنید.

همانطور که از یک بازی نقش آفرینی انتظار می‌رود، در بازی Mythic Legends نیز به مرور زمان قهرمان‌ها و کلاس‌های جدیدی در دسترس بازیکنان قرار خواهند گرفت تا تجربه آن خسته‌کننده و یکنواخت نشود.

Mythic Legends که به عنوان یک بازی رایگان در دسترس بازیکنان موبایل قرار گرفته، در ابتدا بسیار شبیه به سایر بازی‌های این سبک از جمله کلش رویال (Clash Royale) یا Brawl Stars است که احتمالا با آن‌ها آشنایی داشته باشید. با این وجود، Mythic Legends شامل ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد خود نیز می‌شود که آن را به یک بازی قابل پیشنهاد کردن تبدیل می‌کند.

نکات مثبت بازی Mythic Legends

بازی Mythic Legends

از جمله نکات مثبت بازی می‌توان به طراحی و سبک کارتونی آن اشاره کرد که شخصیت‌ها و محیط‌های خاص و رنگارنگی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. مبارزات بازی هرچند کاملا به صورت خودکار انجام می‌شوند و هنگام جنگ با قهرمانان بازیکنان دیگر، نیازی به انجام کار خاصی نیست، اما همچنان گیم‌پلی و انیمیشن‌ها آن در هنگام مبارزات جذاب هستند و هیجان نبرد با سایر بازیکنان به مرور زمان و افزایش قهرمان‌های در دسترس نیز بیشتر می‌شود.

در ابتدا برای هر مبارزه، تنها می‌توانید از یک یا دو قهرمان به صورت همزمان استفاده کنید و زمانی که تعداد قهرمان‌های موجود در مبارزه بیشتر شود، نبرد بسیار بزرگی شکل می‌گیرد و با توجه به قابلیت‌های متفاوت قهرمان‌های بازی Mythic Legends، شاهد انیمیشن‌های مختلفی هستیم.

در مجموع، نکات مثبت بازی بسیار زیاد هستند و در طول تجربه آن، متوجه تمام این نکات خواهید شد که روی کیفیت نهایی گیم‌پلی تاثیر زیادی می‌گذارد.

نکات منفی بازی Mythic Legends

بازی Mythic Legends

با این وجود، تمام بازی‌ها و به ویژه Mythic Legends که به تازگی منتشر شده، بدون نقص نیستند. از جمله نکات منفی این بازی می‌توان به محیط و رابط کاربری نسبتا شلوغ آن اشاره کرد که شاید این امر پیدا کردن برخی منوها را برای بازیکنان سخت کند.

همچنین توسعه‌دهنده بازی برای آن تنظیمات گرافیکی خاصی در نظر نگرفته و نمی‌توان کیفیت تصویر آن را در صورت نیاز بالا برد یا کم کرد. از سوی دیگر، در حال حاضر فقط یک حالت در بازی قرار گرفته و می‌توان انتظار داشت تا در آینده، به‌روزرسانی‌های جدیدی با حالات بیشتر برای آن منتشر شود.

از جمله نکات منفی دیگر Mythic Legends می‌توان به عدم توانایی شخصی‌سازی قهرمان‌ها و همچنین خریدهای درون برنامه‌ای نسبتا آزاردهنده اشاره کرد.

جمع‌بندی معرفی بازی Mythic Legends

Mythic Legend در مجموع یک بازی رایگان فوق‌العاده است و اگرچه عناوین مشابه زیادی وجود دارد، اما می‌تواند به تجربه موردعلاقه بسیاری از طرفداران سبک نقش آفرینی تبدیل شود. مسابقات آن بسیار کوتاه هستند و حداکثر 5 یا 10 دقیقه زمان خواهند برد.

دانلود بازی Mythic Legends

بازی Mythic Legends

بازی برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و در ادامه می‌توانید آن را از طریق اپ باکس دانلود کنید. تاکنون بیش از یک میلیون کاربر نسخه اندروید Mythic Legends را از طریق گوگل پلی دانلود کرده‌اند و برای آن امتیاز 4.2 ثبت شده است.

در اپ استور نیز امتیاز فوق‌العاده و کامل 5 برای بازی توسط بازیکنان آیفون به دست آمده است. کاربران ایرانی مایکت نیز تاکنون امتیاز 4.6 را به بازی داده‌اند.

Mythic Legends
  • Mythic Legends
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای
  • سازنده: Hyper Dot Studios Limited
  • سیستم عامل: اندروید و iOS
  • حجم: 187/140 مگابایت

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا