بازی

یوبیسافت در مراسم E3 2023 شرکت خواهد کرد

یوبیسافت در مراسم E3 2023 شرکت خواهد کرد

یوبیسافت به تازگی اعلام کرد که قصد دارد در نمایشگاه اصلاح شده E3 2023 در لس آنجلس شرکت کند. مدیر عامل شرکت، ایو گیمو، طی جلسه فراخوان عایدی در روز پنجشنبه گفت «اگر E3 اتفاق بیفتد، ما حاضر خواهیم بود و چیزهای زیادی برای نشان دادن خواهیم داشت».

مشخص نیست چرا گیمو به عدم اطمینان در مورد برگزاری E3 امسال اشاره کرده است. جزئیات فرمت اصلاح شده مراسم سال آینده که رویدادهای تجاری و مصرف‌کنندگان جداگانه را بین چهار روز در ماه خرداد تقسیم می‌کند، چندی پیش فاش شد.

ماه گذشته، ReedPop، برگزارکننده جدید E3 گفت که «میزان علاقه‌ی فوق‌العاده‌ای» از بسیاری از «بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت بازی» دریافت کرده است و مطمئن است که برنامه خوبی شکل می‌گیرد.

مطلب پیشنهادی:Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانیداز داستانی جذاب تا قابلیت‌های جدید
Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانید

تعهد ناشر Assassin’s Creed به حمایت از E3 پس از گزارش‌هایی مبنی بر عدم حضور سونی و نینتندو در رویداد امسال منتشر شده است. از دیرباز، یوبیسافت از حامیان سرسخت E3 بوده و در ۲۰ سال گذشته هیچ نمایشگاهی را از دست نداده است.

در مورد برنامه‌های مایکروسافت برای این رویداد نیز عدم قطعیت وجود دارد. مایکروسافت امسال با یک شوکیس تابستانی که از قبل اعلام شده بود، به نوعی در لس آنجلس حضور خواهد داشت. با این حال، طبق گزارش IGN، شرکت ایکس‌ باکس در مرکز همایش‌های لس‌آنجلس حضور نخواهد داشت.

E3

همان نشریه ادعا کرد که ممکن است مایکروسافت با برگزارکننده E3 همکاری کند تا یک رویداد جداگانه دور از LACC قبل از رویداد برگزار کنند که با آنچه VGC از منابع خود شنیده، مطابقت دارد.

E3 2023 قرار است از تاریخ ۱۳ ژوئن تا ۱۶ ژوئن برگزار گردد و از امسال ReedPop به جای ESA وظیفه هماهنگی و برگزاری آن را برعهده خواهد داشت. روزهای تجاری از ۲۳ تا ۲۵ خرداد برپا می‌شود، در حالی که روزهای گیمری همایش در ۲۵ و ۲۶ خرداد برگزار خواهد شد.

چند روز قبل از بازگشت اصلاح شده E3، شوکیس دیجیتالی Summer Game Fest توسط جف کیلی برگزار می‌شود و یک اجرای زنده در سالن یوتیوب در هالیوود پارک در شهر اینگلوود، کالیفرنیا خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:اساسینز کرید در دنیاهای موازی! [تماشا کنید]اساسین‌ها در دنیاهای موازی
اساسینز کرید در دنیاهای موازی! [تماشا کنید]


ویجی‌لاگ پلاس: عملکرد عالی هاگوارتز لگسی و اولین جایزه گرمی ویدیو گیمی

سرنوشت اولیه کریتوس در بازی God of War Ragnarök متفاوت بود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا