بازی

سازندگان سابق ایپکس لجندز و تایتانفال یک استودیوی جدید بازی‌سازی تشکیل دادند

سازندگان سابق ایپکس لجندز و تایتانفال یک استودیوی جدید بازی‌سازی تشکیل دادند

تعدادی از توسعه‌دهندگان سابق ریسپاون از تشکیل استودیوی بازی‌سازی جدیدی تحت عنوان Wildlight Entertainment خبر دادند. این تیم که تقریباً به طور کامل از سازندگانی تشکیل شده که قبلاً روی ایپکس لجندز یا سری Titanfall کار کرده‌اند، در حال حاضر نیرو استخدام می‌کنند

چد گرنیر، کارگردان سابق بازی Apex Legends، رهبر وایلدلایت اینترتینمنت است که پیش از جدایی وینس زامپلا از اینفینیتی وارد، در تیم‌های تایتانفال و سری اصلی مدرن وارفر نیز خدمت می‌کرد.

گرنیر به چندین توسعه‌دهنده سابق Respawn ملحق می‌شود که همگی در ۱۴ ماه گذشته آن را ترک کردند و شامل محمد علوی، طراح سابق Modern Warfare و Titanfall می‌شود. او تا زمان خروجش در سال گذشته میلادی، مشغول یک بازی ماجراجویی تک‌نفره بود که گفته می‌شد کمپین داستانی کنسل شده تایتانفال بود.

مطلب پیشنهادی:چرا ایپکس لجندز در حال مرگ است؟ [تماشا کنید]داستان یک سقوط
چرا ایپکس لجندز در حال مرگ است؟ [تماشا کنید]

از دیگر افراد مطرح این استودیو تازه تاسیس می‌توان به طراح ارشد، کارلوس پندا، کارگردان طراحی، جیسون مک‌کورد، کارگردان هنری، خوزه زاوالا، کارگردان هنری محیط، رابرت توابه، هنرمند ارشد فنی، مایکل کوک و چندین نفر دیگر اشاره کرد.

در پیامی در وب‌سایت این تیم آمده است:

ما یک استودیوی سرگرمی جدید با بودجه کامل هستیم که بر ایجاد جهان‌های بازی بزرگ، جسورانه و اوریجینال با کیفیت و مقیاس حماسی تمرکز کرده‌ایم. مدتی است که بی سر و صدا روی یک آی‌پی جدید کار می‌کنیم و اگرچه کمی طول می‌کشد تا بتوانیم بیشتر در مورد آن بگوییم، اما برای آنچه که در راه است، هیجان‌زده‌ایم.

ایپکس لجندز

به گفته جف گراب، پروژه معرفی نشده و کنسل شده ریسپاون تلاشی برای محقق کردن یک «پروژه با حس و حال تایتانفال» در بطن بازی رایگان و محبوب Apex Legends بود. این عنوان که قرار بود عناصری از سری Titanfall قرض بگیرد و آن‌ها را با شخصیت‌های محبوب ایپکس ترکیب کند، طبق گزارش‌ها در اوایل ماه جاری به صورت داخلی توسط EA لغو شد.

در همان زمان، الکترونیک آرتز به طور عمومی لغو Apex Legends Mobile و Battlefield Mobile و همچنین بسته شدن استودیوی موبایل Industrial Toys و تاخیر در عرضه بازی Star Wars Jedi: Survivor را اعلام کرد.

بلومبرگ گزارش داد، کارکنانی که روی بازی تک‌نفره لغو شده کار می‌کردند و نمی‌توانستند به تیم‌های دیگر جابه‌جا شوند، پاداش پایان خدمت در شرکت داده می‌شد و اخراج می‌شدند.

مطلب پیشنهادی:Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟جیب ما رو نزن؛ الباقی پیشکش!
Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟


ویجی‌لاگ پلاس: عملکرد عالی هاگوارتز لگسی و اولین جایزه گرمی ویدیو گیمی

سرنوشت اولیه کریتوس در بازی God of War Ragnarök متفاوت بود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا