بازی

فروش بازی Bayonetta 3 از یک میلیون نسخه عبور کرد

فروش بازی Bayonetta 3 از یک میلیون نسخه عبور کرد

تقریباً چهار ماه از عرضه بازی Bayonetta 3، ساخته جدید استودیو PlatinumGames، برای نینتندو سوییچ می‌گذرد و اکنون این شرکت گزارش کرده که اثر اکشن ماجراجویی تاکنون ۱ میلیون نسخه فروخته است.

با توجه به برنامه‌ریزی‌های اعلام شده در اوایل سال میلادی برای عرضه بازی بعدی سری، این نقطه عطف چشمگیر احتمالاً توسط بسیاری از طرفداران Bayonetta 3 به عنوان یک خبر خوب در نظر گرفته خواهد شد.

اگرچه PlatinumGames احتمالاً در حال حاضر بر توسعه و عرضه Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon در سال ۲۰۲۳ متمرکز شده، هنوز هم تیم سازنده و جامعه بازیکنان هیجان زیادی برای سومین قسمت از سری دارند.

مطلب پیشنهادی:۵ رقیب سرسخت استیم دک را بشناسیدفلفل نبین چه ریزه!
۵ رقیب سرسخت استیم دک را بشناسید

علاوه بر این، فعالیت‌های اخیر مانند انتشار یک موزیک ویدیوی ویژه و دریافت جوایز، همگی در رسیدن به رکورد فروش شگفت‌انگیز نقش داشتند. خبر فروش ۱ میلیون نسخه‌ای بازی را پلاتینیوم‌گیمز در اکانت توییتر رسمی خود اعلام کرد که هم‌اکنون برای نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

Bayonetta

این شرکت گزارش‌های مالی ۲۰۲۳ نینتندو را نیز به اشتراک گذاشت که نشان می‌داد بیشتر فروش‌ها در خارج از ژاپن انجام شده و ۸۸۰ هزار نسخه به فروش رفته است. در حالی که فروش داخلی ژاپن تنها ۱۵۰ هزار نسخه بوده است.

با توجه به اینکه بسیاری از طرفداران مشتاقانه منتظر Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon هستند، پلاتینیوم‌گیمز احتمالا امیدوار است که عنوان آینده نیز بتواند به همین تعداد نسخه فروخته شده در سراسر جهان برسد.

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای نینتندو سوییچ برای کامپیوتردانلود نینتندو فقط با یک کلیک!
بهترین شبیه‌سازهای نینتندو سوییچ برای کامپیوتر


ویجی‌لاگ پلاس: عملکرد عالی هاگوارتز لگسی و اولین جایزه گرمی ویدیو گیمی

سرنوشت اولیه کریتوس در بازی God of War Ragnarök متفاوت بود - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا