بازی

محتوای بیشتری از Sonic the Hedgehog در سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود

محتوای بیشتری از Sonic the Hedgehog در سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود

تاکاشی ایزوکا (Takashi Iizuka)، رئیس استودیو تیم سونیک، در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرده که در سال ۲۰۲۳ محتوای بیشتری از Sonic the Hedgehog منتشر خواهد شد.

ایزوکا به تازگی با فامیتسو مصاحبه‌ای داشت و اعلام کرد که سال ۲۰۲۲ بزرگ‌ترین سال برای فرانچایز سونیک محسوب می‌شود. در این سال یک فیلم سینمایی، یک سریال از نتفلیکس و دو بازی Sonic Origins و Sonic Frontiers به بازار منتشر شده‌اند. با این وجود طرفداران در سال ۲۰۲۳ می‌توانند منتظر محتوای بیشتری هم باشند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Sonic Frontiersسونیک، بهتر از همیشه!
بررسی بازی Sonic Frontiers

این شرک ادامه پشتیبانی از Sonic Frontiers را از قبل تایید کرده بود، با این وجود برنامه‌های آن‌ها تنها به این بازی خلاصه نمی‌شود. سگا قصد دارد این روند را ادامه دهد و موج جدیدی از محتوای سونیک محور در سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک شاهد فروش ست لگوی سونیک نیز در بازار خواهیم بود. 

سونیک

در حال سگا و کمپانی لگو ۵ ست مختلف از سونیک طراحی کرده‌اند که در طول سال ۲۰۲۳ در دسترس قرار خواهند گرفت. پشتیبانی و بسته‌های الحاقی رایگان Sonic Frontiers نیز شامل فوتو مد، jukebox و چالش‌های جدید می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد که این شرکت روی نسخه بعدی سری نیز کار می‌کند که احتمالا تجربه‌ای بزرگ‌تر خواهد بود.

همچنین باید اشاره کنیم که یوجی ناکا، خالق سری Sonic the Hedgehog، و یک کارمند سابق اسکوئر انیکس به نام تایسوکه ساساکی که اخیرا برای بار دوم توسط پلیس بازداشت شده بودند، اکنون توسط پلیس به جرم تجارت داخلی متهم شده‌اند و باید منتظر دادگاه خود باشند.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشهروایت بر علیه ساختار و شخصیت‌ها
نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشه


چرا الی در لست آف آس به کوردیسپس مصونیت ندارد؟!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا