بازی

بازی Hi-Fi Rush به صورت رسمی معرفی شد

بازی Hi-Fi Rush به صورت رسمی معرفی شد

روز گذشته ساخت بازی Hi-Fi Rush توسط استودیو Tango Gameworks و شینجی میکامی لو رفته بود و اکنون به صورت رسمی از آن رونمایی شده است.

شینجی میکامی، بنیانگذار Tango Gameworks، سال پیش اعلام کرده بود قصد دارد در آینده روی بازی‌های کوچکتر و غیر ترسناک کار کند. به نظر می‌رسد که میکامی برنامه‌ای برای غافلگیر کردن طرفداران را نداشته و بازی جدید او واقعا ترسناک نیست. Hi-Fi Rush یک بازی در ژانر اکشنِ ریتمیک است.

در این بازی هر ضربه شما به دشمنان یک نت آهنگ درست می‌کند و موسیقی و گیم‌پلی ارتباط بسیار نزدیکی با هم دارند. شخصیت اصلی بازی نیز چای (Chai) نام دارد. نکته جالب این است که این بازی تا چند ساعت دیگر به صورت کامل در دسترس قرار می‌گیرد. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را از اینجا تماشا کنید.

بازی Hi-Fi Rush

چای، قربانی یک آزمایش که باعث شده بتواند ریتم دنیای اطرافش را احساس کند. هدف شما این است که با شرکت‌های مقصر مقابله کنید و آن‌ها را یکی پس از دیگری به چالش بکشید. هر مرحله از بازی نیز با یک باس فایت سنگین و سینماتیک به پایان می‌رسد.

بازی Hi-Fi Rush برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر می‌شود و از طریق گیم‌پس نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. 

مطلب پیشنهادی:دکمه Share اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟چه دکمه خوبی هستی!
دکمه Share اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟


مصاحبه lastech با بنیان گذار رادار بازی + پاسخ به سوالات شما

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا