بازی

Apex Legends رکورد تعداد بازیکنان همزمان در استیم را با آغاز فصل ۱۶ شکست

Apex Legends رکورد تعداد بازیکنان همزمان در استیم را با آغاز فصل ۱۶ شکست

فصل شانزدهم بازی Apex Legends به تازگی آغاز شده و با موجی از محتوای تازه، بازیکنان را به عنوان بتل رویال شرکت ریسپاون (Respawn Entertainment) بازگردانده است.

بازگشت بازیکنان به بازی‌های آنلاین محور با آغاز فصل جدید چیز جدیدی نیست و عنوان «ایپکس لجندز» نیز در گذشته شاهد وقوع این امر بوده است، اما نکته متفاوت این است که با آغاز فصل ۱۶، این بازی موفق شده تا رکورد بیشترین تعداد بازیکن خود را بشکند.

مطلب پیشنهادی:Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟جیب ما رو نزن؛ الباقی پیشکش!
Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟

پیش از شروع فصل ۱۶ بیشترین تعداد بازیکنان ایپکس لجندز به رقم ۵۱۱۶۷۶ بازیکن رسیده بود که این آمار بلافاصله بعد از فصل چهاردهم بدست آمده بود. این رقم، میزان بسیار بالایی برای بازیکنانی است که به طور همزمان یک بازی را تجربه می‌کنند؛ اما ایپکس لجندز موفق شد تا باری دیگر به آن رقم و حتی میزانی بالاتر برسد و اکنون به رکورد ۶۱۰۴۳۳ نفر دست پیدا کرده است.

Apex Legends

این آمار جایی اهمیت پیدا می‌کند که بدانیم فصل ۱۶ نخستین باری است که هیچ لجند (قهرمان) جدیدی برای بازی عرضه نشده است، اما احتمالاً بخاطر افزوده شدن حالت مورد انتظار Team Death Match باشد که خیل عظیمی از بازیکنان به سمت این اثر هجوم آورده‌اند.

به احتمال زیاد این افزایش آمار فقط مختص پلتفرم استیم نبوده و روی کنسول‌ها نیز شاهد چنین خیزشی در آمار بوده باشیم. گفتنی است که بازیکنان فقط به مدت سه هفته می‌توانند مستقیماً وارد مد «تیم دث مچ» بشوند و پس از این مدت، این مد به بخش Mixtape اضافه می‌شود که بین حالت‌های گان ران، کنترل و تیم دث مچ به طور مداوم می‌چرخد.

مطلب پیشنهادی:چرا ایپکس لجندز در حال مرگ است؟ [تماشا کنید]داستان یک سقوط
چرا ایپکس لجندز در حال مرگ است؟ [تماشا کنید]


ویجی‌لاگ پلاس: عملکرد عالی هاگوارتز لگسی و اولین جایزه گرمی ویدیو گیمی

سرنوشت اولیه کریتوس در بازی God of War Ragnarök متفاوت بود - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا