بازی

ستاره فیلم Kingsman به شایعات ایفای نقش جیمز باند پاسخ داد

ستاره فیلم Kingsman به شایعات ایفای نقش جیمز باند پاسخ داد

تارون اجرتون، بازیگر ۳۳ ساله بریتانیایی که به‌خاطر بازی در فیلم Kingsman شهرت دارد، اخیرا اعلام کرده که قصد ندارد نقش جیمز باند را ایفا کند و معتقد است شخص مناسبی برای نقش مامور ۰۰۷ نیست. البته او در صحبت‌هایش با Total Film گفته که تهیه‌کنندگان شخص موردنظر خود را پیدا کرده‌اند، گرچه تاکنون اطلاعیه‌ای در این باره ارائه نشده است. اما بدون شک واضح است که اجرتون در فیلم James Bond باند حضور نخواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم مجبوریم – زنان غریبیک روایت خاکستری از یک داستان دقیق و دغدغه‌مند
نقد فیلم مجبوریم – زنان غریب

تارون اجرتون توضیح داد:

خیر من گزینه مناسبی برای ایفای این نقش نیستم و هیچ‌گاه با تهیه‌کنندگان این سری [باربارا براکلی] ملاقاتی نداشته ام. به نظرم گزینه‌های بسیار بهتری از من برای این نقش وجود دارد. با این حال از مخاطبان بسیار مشتاق فیلم‌های جیمز باند هستم و آن‌ها فیلم‌های درخشانی هستند.

او از طرفداران این سری است و قصد دارد فیلم‌های آینده جیمز باند را با هر کسی که قرار است بجای دنیل کریگ نقش مامور ۰۰۷ را ایفا کند، تماشا خواهد کرد. اجرتون بیشتر بخاطر بازی در سری فیلم Kingsman و ایفای نقش التون جان در فیلم Rocketman شناخته می‌شود. فیلم بعدی اجرتون بر اساس بازی Tetris ساخته می‌شود و او قرار است نقش هنک راجرز را در آن ایفا کند.

جیمز باند

اجرتون آخرین بازیگری است که خود را از رقابت برای بازی در نقش جیمز باند کنار گذاشته است. پیش از این ادریس آلبا نیز اعلام کرده بود که این نقش را بازی نمی‌کند. باربارا براکلی قبلا اعلام کرده بود که فیلم بعدی «بازیابی مجدد» این شخصیت خواهد بود و یافتن فرد مناسب ممکن است کمی طول بکشد.

در اخبار پیشین خواندیم که آرون تیلور جانسون احتمالا جیمز باند بعدی سینما باشد؛ چراکه ملاقات او با براکلی، به خوبی پیش رفته و او احتمالا جیمز باند بعدی سینما باشد. گویا طی این ملاقات، تست‌های روی صحنه از تیلور جانسون گرفته شده و وی به خوبی از پس آن‌ها برآمده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اندآثار به یادماندنی که تمام‌شدنی نیستند
۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

بازی The Wolf Among Us 2 تا سال ۲۰۲۴ تاخیر خورد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا