رمز ارز

۵ رمزارزی که با وجود خبرهای منفی، هنوز شانس صعود دارند!

زمان مطالعه: 5 دقیقه

بازارهای سهام ایالات متحده در 26 آگوست به دنبال سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو و پس از تکرار اظهارات وی مبنی بر ادامه سیاست‌های انقباضی، سقوط کرد. در پی همبستگی با بازار سهام، بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر نیز شاهد فروش شدیدی در 26 آگوست بودند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

به گزارش سایت کوین تلگراف، بیت کوین در این ماه حدود 14 درصد کاهش یافته است که بدترین عملکرد ماه آگوست از سال 2015 است که قیمت آن 18.67 درصد کاهش یافته بود. بر اساس داده‌های CoinGlass، این ممکن است خبر بدی برای سرمایه‌گذاران باشد.

اگرچه خرید در یک بازار با روند نزولی استراتژی خوبی نیست، معامله‌گران می‌توانند ارزهای دیجیتالی را که عملکرد بهتری دارند، به دقت زیر نظر داشته باشند؛ زیرا در صورت هر چرخشی، این ارزها احتمالاً اولین ارزهای دیجیتال هستند که رشد خوبی خواهند کرد. در یک بازار نزولی، معامله‌گران باید صبور باشند؛ زیرا به احتمال زیاد پس از ثبات بازار، فرصت‌های زیادی برای خرید پیدا می‌کنند. در ادامه به بررسی جفت ارزهایی که احتمال صعود دارند، خواهیم پرداخت.

بیت کوین به تتر (BTC/USDT)

بازگشت ضعیف از یک حمایت قوی نشان می‌دهد که خریداران برای خرید تهاجمی در این سطح مردد هستند. خریداران برای چند روز با موفقیت از خط حمایت دفاع کردند، اما نتوانستند قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه یعنی ۲۱،۸۰۶ دلار برسانند. این نشان‌هنده کمبود تقاضا در سطوح بالاتر است.

نمودار روزانه بیت کوین به تتر

خرس‌ها از فرصت استفاده کردند و قیمت را در 26 آگوست به زیر کانال صعودی کشاندند. متحرک نمایی 20 روزه به سمت پایین شیب‌دار است و شاخص قدرت نسبی (RSI) نزدیک به منطقه فروش اشباع قرار دارد که نشان می‌دهد خرس‌ها دست بالا را دارند. در این شرایط، جفت BTC/USDT می‌تواند به منطقه حمایت قوی بین 18910 تا 18626 دلار سقوط کند. اگر قیمت از این منطقه بازگردد، گاوها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه در ۲۲۳۴۰ دلار برسانند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، این جفت می‌تواند تا 25211 دلار افزایش یابد.

در مقابل، اگر قیمت به زیر 18626 دلار برسد، این جفت ارز می‌تواند پایین‌ترین قیمت روز 18 ژوئن در 17622 دلار را دوباره آزمایش کند. در صورتی که خرس‌ها قیمت را به زیر این سطح بکشاند، روند نزولی از سر گرفته خواهد شد.

پالیگان به تتر (MATIC/USDT)

ماتیک از حمایت قوی خود به سمت بالا برگشته است و این نشان می‌دهد که خریداران به طور تهاجمی از این سطح دفاع می‌کنند.

خریداران در تلاش هستند تا قیمت را بالاتر از میانگین‌های متحرک بالا ببرند. اگر آنها بتوانند این کار را انجام دهند، جفت ارز فوق می‌تواند به مقاومت بالای 1.05 دلار صعود کند. سطحی که می‌تواند فروشندگان زیادی را جذب کند.

نمودار روزانه ماتیک به تتر

از طرف دیگر، اگر قیمت از میانگین‌های متحرک پایین بیاید، نشان می‌دهد که خرس‌ها در رالی می‌فروشند. خرس‌ها سپس تلاش خواهند کرد تا قیمت را به زیر سطح حمایت حیاتی در 0٫75 دلار کاهش دهند. اگر آنها موفق شوند، این جفت می‌تواند تا 0٫63 دلار کاهش یابد.

کازماس به تتر (ATOM/USDT)

اتم (کازماس) بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه در سطح 10.58 دلار معامله می‌شود و نزدیک به حمایت روانی در 10 دلار است.

انتظار می‌رود که خریداران از منطقه بین 10 دلار و میانگین متحرک ساده 50 روزه به طور تهاجمی دفاع کنند. اگر قیمت از این منطقه بازگردد و به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه یعنی 11.39 دلار برسد، نشان‌دهنده این است که فشار فروش ممکن است در حال کاهش باشد. سپس جفت ارز اتم به تتر (ATOM/USDT) می‌تواند تا مقاومت 12.50 دلار و بعداً به 13.45 دلار افزایش یابد. بریک اوت از این سطح می‌تواند نشان دهد که روند نزولی ممکن است پایان یافته باشد.

برخلاف این فرض، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر ناحیه حمایت سقوط کند، می‌تواند اصلاح عمیق‌تری را آغاز کند. اصلاحی که می تواند تا 8.50 دلار ادامه یابد.

نمودار روزانه اتم به تتر

مونرو به تتر (XMR/USDT)

مونرو بالاتر از حمایت نزدیک خود یعنی 142 دلار قرار گرفته است. این نشان می‌دهد که سطوح پایین‌تر در حال جذب خریداران هستند.

اگر خریداران قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه یعنی 153 دلار برسانند، نشان می‌دهد که اصلاح ممکن است به پایان رسیده باشد. در صورتی که خریداران این جفت ارز بتوانند قیمت را بالاتر از مقاومت 158 دلاری برسانند، می‌توانند شتاب بیشتری بگیرند. اگر این اتفاق بیفتد، این جفت ارز می‌تواند تا 174 دلار افزایش یابد. خریداران باید این مانع را برطرف کنند تا بتوانند حرکت صعودی خود را از سر بگیرند.

نمودار روزانه مونرو به تتر

چیلیز به تتر (CHZ/USDT)

چیلیز پس از اصلاحات اخیر، همچنان در یک روند صعودی قرار دارد. خریداران در 23 و 24 آگوست قیمت را به بالای مقاومت بالاسری در 0.26 دلار رساندند، اما نتوانستند این سطوح را حفظ کنند. این موضوع ممکن است به دلیل برداشت سود توسط معامله‌گران کوتاه مدت بوده باشد. این کار قیمت را به سطح شکست 0.20 دلار کاهش داد، که درست بالاتر از متحرک نمایی 20 روزه در 0.20 دلار است.

خریداران در این افت اقدام به خرید کردند و اکنون در تلاش هستند تا حرکت صعودی خود را به سمت مقاومت 0.26 دلار از سر بگیرند. خریداران باید این مانع را برطرف کنند تا درهای حرکت احتمالی به 0.33 دلار باز شود.

نمودار روزانه چیلیز به تتر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا