بازی

در سال مالی ۲۰۲۳/۲۵ پنج بازی جدید از ارباب حلقه‌ها منتشر خواهد شد

در سال مالی ۲۰۲۳/۲۵ پنج بازی جدید از ارباب حلقه‌ها منتشر خواهد شد

گروه امبریسر (Embracer Group) اعلام کرد که بین آوریل ۲۰۲۳ تا مارس ۲۰۲۴ پنج بازی جدید از ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings) منتشر خواهد شد.

آگوست سال گذشته بود که Embracer Group اعلام کرد مالکیت Lord of The Rings را به دست آورده است. پس از آن، این شرکت اعلام کرد که به استفاده از ارباب حلقه‌ها در دهه‌های آینده فکر می‌کند و هرچند برنامه کاملی برای آن اعلام نشده، حداقل اکنون می‌دانیم که در کوتاه مدت، بازی‌های جدیدی از دنیای ارباب حلقه ها منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال The Lord of The Rings | قسمت پنجمکمی داستان‌گویی، ذره‌ای شخصیت پردازی
نقد سریال The Lord of The Rings | قسمت پنجم

گروه امبریسر در گزارش مالی سه ماهه اخیر خود فاش کرد که پنج بازی The Lord of the Rings را برای انتشار در سال مالی ۲۰۲۳/۲۴ آماده کرده است که توسط شرکای توسعه‌دهنده خارجی ساخته می‌شوند.

The Lord of the Rings: Gollum

این شرکت در گزارش خود نوشت:

این خرید شرکای داخلی و خارجی مربوط به IP ارباب حلقه‌ها در قالب‌های رسانه‌ای مختلف را به شیوه‌های مختلفی علاقه‌مند کرد. در حال حاضر، پنج بازی توسط شرکای خارجی در حال تولید هستند که در سال مالی ۲۰۲۳/۲۴ منتشر خواهند شد.

تاکنون چهار بازی از این پنج عنوان به‌طور رسمی تایید شده‌اند که شامل بازی‌های The Lord of the Rings: Gollum از Nacon و Daedalic Entertainment، بازی موبایلی The Lord of the Rings: Heroes of Middle-earth از الکترونیک آرتز، The Lord of the Rings: Return to Moria و بازی بدون عنوان Private Division و Weta Workshop می‌شود.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ حلقه قدرت در دنیای ارباب حلقه‌ها۳ حلقه برای الف‌ها، ۷ حلقه برای دورف‌ها، ۹ حلقه برای انسان‌ها و ۱ حلقه برای فرمانروایی بر بقیه…
معرفی ۲۰ حلقه قدرت در دنیای ارباب حلقه‌ها


ویجی‌لاگ پلاس: عملکرد عالی هاگوارتز لگسی و اولین جایزه گرمی ویدیو گیمی

سرنوشت اولیه کریتوس در بازی God of War Ragnarök متفاوت بود - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا