بازی

مزایا نرم افزار حسابداری اِستار پارمیس

مزایا نرم افزار حسابداری اِستار پارمیس

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر به دنبال توسعه کسب و کار خود هستید، نرم افزار حسابداری پارمیس استار یک راه حل نرم افزاری مبتنی بر ERP است که برای ایجاد یکپارچگی و جریان آزاد و روان اطلاعات بین واحدهای مختلف تولیدی طراحی شده است.

ارائه گزارشات جامع، تعاملی و دقیق به همراه سرعت بالای نرم افزار در ثبت اسناد و جلوگیری از خطاهای انسانی از اهداف اصلی این رویکرد در نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس است.

مزایا نرم افزار حسابداری اِستار پارمیس - lastech

مزایا نرم افزار CRM پارمیس

نرم افزار CRM در هر کسب و کاری، مدیریت جریان فروش در دو رویکرد از طرف واحد فروش و مدیران فروش متمرکز است و نرم افزار CRM یا برنامه CRM نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. در گام اول، برقراری ارتباط پایدار با مشتری برای جلب رضایت او و تشویق او به خرید مجدد و دنبال کردن وفاداری او بسیار مهم است. در مرحله دوم جذب مشتریان جدید در اولویت است.

برای دستیابی به این اهداف، مدیریت ارتباط با مشتریان و آگاهی از اقدامات انجام شده برای هر مشتری، پیگیری درخواست های مشتریان و ادغام بخش های مختلف (انبار، پشتیبانی، خدمات پس از فروش و غیره) نقش اساسی دارد. به همین دلیل است که استفاده از یک نرم افزار CRM کافی برای دستیابی به این اهداف ضروری است.

• ارتباط با نرم افزارهای مالی

• ثبت نام رسمی برای مشتریان

• به VoIP متصل شوید

• اطلاع رسانی (پیامک، تلگرام و ایمیل)

• سادگی در ثبت فعالیت ها

• زیرسیستم های نرم افزاری یکپارچه

مشتریانی که کسب و کار خود را با رضایت کامل می فروشند. به این ترتیب در صورت رضایت مشتریان، کسب و کار خود را به اطرافیان خود ارائه می دهند و یا در شبکه های اجتماعی اعلام می کنند و از محصولات خود تمجید می کنند.

این نوع تبلیغات باعث افزایش فروش و موفقیت کسب و کار می شود که باعث افزایش سرمایه و سود بیشتر کسب و کار می شود. با نرم افزار CRM می توانید به راحتی بر روند فروش خود نظارت داشته باشید و در صورت بروز مشکل در روند خرید مشتری، آن را اصلاح کنید.

با وجود نرم افزار CRM در کسب و کار شما، می توانید بر عملکرد تیم فروش خود نظارت داشته باشید و ببینید که هر کدام چگونه کار می کنند. این نرم افزار یک کپی از گزارش عملکرد کارکنان در ارسال نامه الکترونیکی و پیامک و لیست وظایف تیم فروش را در اختیار مدیریت بازرگانی قرار می دهد. به این ترتیب مدیریت عملکرد پرسنل فروش با این نرم افزار به راحتی قابل تحقق است.

مزایا نرم افزار حسابداری اِستار پارمیس - lastech

مزایا نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

مهمترین ویژگی نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس پویایی و انعطاف پذیری آن است. امکان تعریف بی نهایت بازی قانونی و همچنین نوشتن فرمول های خاص برای هر بازی، نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس را به محصولی پویا تبدیل می کند که تمامی نیازهای هر کسب و کاری را پوشش می دهد.

در نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس می توانید تمامی مباحث حقوقی و امور مربوط به کارکنان و غیره را مدیریت کنید.

پشتیبانی نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس از فایل های اکسل و خروجی دستگاه های بایگانی و ویژگی های این نرم افزار برای مدیریت عملکرد کارکنان به خصوص در شرکت های بزرگتر با پرسنل بیشتر، یکی از مهم ترین نگرانی های مدیریت را حل می کند.

ضمن مکانیزه کردن مراحل مختلف صدور فیش حقوقی و تهیه بیمه، املاک و پرونده های بانکی، باعث کاهش حجم کار حسابداران، افزایش سرعت و دقت و در نهایت افزایش بهره وری در تامین مالی می شود.

نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان واحدهای تجاری یکی از وظایف و فعالیت های حسابداران است که بیشترین زمان را می گیرد. با اضافه شدن وظایفی مانند تهیه فهرستی از سازمان های مختلف و دیسک بانک برای پرداخت حقوق کارکنان، این فرآیند تکراری زمان بسیار بیشتری را می طلبد.

در ماه های پایانی سال علاوه بر لحظه جدایی از یک نیروی تجاری، این حجم کار به اوج خود می رسد زیرا در عمل محاسبه حقوق و دستمزد به یکی از چالش برانگیزترین فرآیندهای تجاری تبدیل می شود.

بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد نرم افزاری است که بتواند تمامی حقوق و دستمزد شرکت را در کمترین زمان ممکن انجام دهد. این عناصر بخش کوچکی از قابلیت های نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس است.

• صدور خودکار فیش و اسناد حقوق و دستمزد به صورت گروهی و تکی

ظرفیت فرمول هر ماده قانونی، تعریف نامحدود سازمان، محل کار، کارفرما و غیره.

• تنظیم خودکار انواع گزارشات خارجی (بیمه، بانک، امور مالی)

مزایا نرم افزار حسابداری اِستار پارمیس - lastech

امکانات نرم افزار حسابداری اِستار پارمیس

مدیریت منابع انسانی، ذخیره سازی حرفه ای، بازاریابی و مدیریت کالا، مدیریت خط تولید، دسترسی به بازارهای جدید، و غیره از مزایای نرم افزار مالی و مدیریتی شرکت فناوری پارمیس (پارمیس پرو، پارمیس استار و پارمیس 360) می باشد که با بهره گیری از جدیدترین متدها و فناوری های موجود، راهکارهای مورد نیاز برای اداره واحد تجاری یا صنعتی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.

نکته مهم دیگر در مدیریت موفق کسب و کار، دسترسی به اطلاعات در کوتاه ترین زمان ممکن است. جدا از این که سیستم های حسابداری سنتی همیشه با احتمال خطای انسانی بیشتری روبرو هستند، دسترسی به اطلاعات در این سیستم ها زمان زیادی را صرف می کند و در شرایط سخت عملا بی فایده است.

تصور کنید که یک مدیر برای تصمیم گیری شما نیاز به اطلاعات به روز در مورد کسب و کار خود در بخش های مختلف انبار، فروش، تولید، خزانه داری و غیره دارد. جمع آوری این اطلاعات در فرآیندهای اداری مبتنی بر حسابداری کاغذی مستلزم تلاش و زمان زیادی است، زیرا دسترسی به این گزارش ها در عرض چند دقیقه عملا غیرممکن است.

اما استفاده از یک نرم افزار حسابداری و استفاده از راه حل مالی با کمی پیش بینی می تواند تمامی این مشکلات را حل کند. نرم افزار حسابداری پارمیس پرو با هیئت مدیره خود به مدیران این امکان را می دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک و با بیشترین دقت به اطلاعات طلایی کسب و کار خود دسترسی داشته باشند و بهترین تصمیمات مدیریتی را اتخاذ کنند.

جمع بندی

اگر کسب و کار شما آنقدر بزرگ نیست که به حسابدار یا سایر کادر اداری نیاز داشته باشید، رابط کاربری ساده نرم افزار حسابداری و نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار CRM پارمیس به شما کمک می کند تا بدون دانش تخصصی حسابداری، کسب و کار خود را مدیریت کنید.

برای خرید نرم افزار حسابداری و نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار CRM پارمیس می‌توانید به سایت www.ParmisIT.com مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02187758 تماس حاصل فرمایید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا