تکنولوژی

اضافه شدن قابلیت های جدید به نسخه جدید Messages گوگل و ارائه پیشنهادهایی برای کاربران

در نسخه جدید اپلیکیشن Messages گوگل، کاربران شاهد دریافت پیشنهادهایی به صورت خودکار از این پیام رسان خواهند بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی lastech، کاربران در صورت استفاده از اپلیکیشن Messages و دریافت نسخه بروزرسانی شده آن اعلان های مختلفی را از این برنامه دریافت خواهند کرد. به عنوان مثال این اپلیکیشن به طور خودکار پیشنهاد هایی مانند ستاره دار کردن پیام و پیشنهاد اضافه کردن رویدادی به تقویم دستگاه به کاربر ارائه می کند.

طبق گزارش‌های منتشر شده توسط  9to5mac، گوگل روی میانبرهای پیشنهادی جدید کار می کند تا بتواند نسل فعلی را نیز کاربردی تر کند. احتمالاً ویژگی های جدید شامل بررسی های لحظه ای برای پیشنهاد های مختلف به کاربران خواهد بود. تنها در صورت دسترسی این اپلیکیشن به شماره تلفن، تاریخ و یا دیگر داده ها این میانبرها فعال شده و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نسخه‌ بعدی عینک‌هوشمند گوگل در راه است

میانبر های مورد نظر به شکل آیکون خاکستری در رابط کاربری مشاهده می شود و کاربر می تواند برای استفاده روی آن کلیک کند. با توجه به محدودیت گزارش‌های منتشر شده در این باره احتمالاً اولین قابلیت مربوط به پیام های ستاره دار باشد و سپس گزینه های تاریخ و زمانی برای ذخیره اطلاعات به کاربران پیشنهاد شود. در حال حاضر قابلیت های گفته شده در نسخه بتای Messages قرار دارد و باید منتظر بود تا گوگل در مورد این قابلیت ها توضیحاتی را ارائه کند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا