بازی

آهنگساز بازی Atomic Heart دستمزد خود را برای کمک به مردم اوکراین اهدا می‌کند

آهنگساز بازی Atomic Heart دستمزد خود را برای کمک به مردم اوکراین اهدا می‌کند

میک گوردون، آهنگساز Atomic Heart، به تازگی در توییتر اعلام کرد که تمام دستمزد خود از بازی را به درخواست صلیب سرخ استرالیا برای حل بحران اوکراین اهدا می‌کند تا «برای کمک به نیازمندان» استفاده شود.

این تصمیم در حالی صورت گرفته که ادعا می‌شود استودیو سازنده Mundfish با شرکت‌های تحریم‌شده ارتباط دارد و حتی در حال جمع‌آوری داده‌ها برای روسیه است. چیزی که البته ماه گذشته آن را رد کردند و این ادعاها را «منسوخ شده و اشتباه» خواندند.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

میک گوردون خود به این اتهامات اشاره نکرده و اظهار داشت که «کار با Mundfish یک لذت مطلق بود، زیرا آن‌ها تخیل و آزادی هنری را در اولویت کار قرار می‌دهند». او در بیانیه خود اظهار داشت:

مفتخرم که بگویم دستمزد خود را در حمایت از مردم اوکراین که قهرمانانه از کشور خود در برابر تهاجم دفاع می‌کنند، اهدا می‌کنم. بنده معتقدم که حمایت از سازمان‌های حامی صلح مهم است. برای آنچه درست است و برای کمک به نیازمندان، به ویژه در مواقع بحران. این کمک مالی راهی برای حمایت عملی از کسانی است که زندگی آن‌ها تحت تاثیر جنگ قرار گرفتند.

Atomic Heart

سازندگان Atomic Heart تاکنون نه از اوکراین حمایت کردند و نه دولت روسیه را به دلیل تهاجم مستمرش محکوم کرده‌اند. در عوض در توییتر توضیح دادند که علیرغم اینکه یک «سازمان حامی صلح» هستند، «درباره سیاست یا مذهب اظهار نظر نخواهند کرد».

طبق وب‌سایت صلیب سرخ استرالیا، کمک‌های مالی به شرکای صلیب سرخ و هلال احمر اجازه می‌دهد تا به نیازهای فوری و طولانی مدت در اوکراین و کشورهای همسایه، از جمله به افرادی که آواره شده‌اند، رسیدگی کنند.

آن‌ها همچنین به مردم کمک می‌کنند تا با خانواده خود در تماس باشند و در عین حال کمک‌های امدادی اضطراری نیز ارائه می‌دهند. برای اهدا کمک مالی می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی:چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟تماشا کنید
چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟


ویجی‌لاگ پلاس: عملکرد عالی هاگوارتز لگسی و اولین جایزه گرمی ویدیو گیمی

سرنوشت اولیه کریتوس در بازی God of War Ragnarök متفاوت بود - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا