رمز ارز

گزارشی از وضعیت استخراج بیت کوین در سال ۲۰۲۳!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با وجود شرایط آب و هوایی بهتر و یک ثبات نسبی در قیمت برق، تولید بیتکوین توسط ماینرها افزایش داشت و Core scientific، Riot و clean spark رهبران این حرکت افزایشی هستند.
اولین آمار ارائه‌شده از تولید بیت کوین در سال 2023 از شرکت‌های استخراج مختلف، از یک افزایش در نرخ هش و افزایش تولید بیت کوین به نسبت ماه گذشته حکایت دارد.
اکثر ماینرهای عمومی در ماه ژانویه افزایش تولید داشته‌اند و در صدر آنها شرکت Cleanspark است که با یک افزایش 50 درصدی به تولید 697 بیتکوین در ماه رسیده است.
اولین و دومین تولیدکنندگان بیت کوین در ماه ژانویه نیز به ترتیب Core scientific و Riot هستند که به ترتیب 1527 و 740 بیت کوین تولید کردند.
در ماه دسامبر به دلیل طوفان زمستانی قاره امریکای شمالی، قیمت برق افزایش داشت و باعث کاهش تولید و استخراج بیتکوین شده بود که حالا در ماه ژانویه قیمت برق کمی ثبات پیدا کرده و مجدداً تولید بیت کوین افزایش یافته است.
علی‌رغم اینکه اغلب ماینرهای عمومی افزایش نرخ هش داشته‌اند اما این مقدار کمتر از میزان مورد انتظار بوده است؛ به استثنای Chiper که تا 50 درصد افزایش داشته و به 4.3 EH/s رسیده است. با توجه به فعالیت‌های سخت این شرکت در روند نزولی، پیش‌بینی می‌شود که تا پایان فصل اول 2023 به عدد 6 EH/S برسد.
با توجه به شرایط موجود به نظر می‌‍رسد که این عدد تا پایان فصل اول و دوم سال 2023 افزایش زیادی داشته باشند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا