بازی

نمرات سریال The Last of Us منتشر شد – بهترین اقتباس از بازی‌های ویدیویی؟

نمرات سریال The Last of Us منتشر شد – بهترین اقتباس از بازی‌های ویدیویی؟

پخش سریال The Last of Us تنها چند روز دیگر از شبکه HBO‌ آغاز می‌شود و در همین راستا معتبرترین رسانه‌های دنیا نظر خود را در رابطه با آن به اشترک گذاشته‌اند. نقدهای منتشر شده حاکی از آن است که لست آو آس می‌تواند یکی از برترین اقتباس‌های ساخته شده بر اساس بازی‌های ویدیویی باشد.

تا این لحظه ۱۵ نقد از سریال‌ The Last of‌ Us در سایت متاکریتیک منتشر شده و این اثر توانسته نمره بسیار خوب ۸۴ از ۱۰۰ را کسب کند. اکثر منتقدان هنرنمایی پدرو پاسکال و بلا رمزی را مورد تمجید قرار داده‌اند و می‌گویند نیل دراکمن و کریگ مازن توانسته‌اند بهترین المان‌های داستانی لست آو آس را به تلویزیون منتقل کنند و از سوی دیگر زمان بیشتری را صرف توسعه کاراکترها و نمایش لحظات دراماتیک میان شخصیت‌ها کرده‌اند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردندبازی‌هایی که بازی داده شدند
۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردند

در ادامه باهم خلاصه برخی از نقدهای سریال را می‌خوانیم:

دراکمن و مازن این داستان فراموش‌نشدنی را برداشته و آن را غنی‌تر و اثرگذارتر کرده‌اند و به ما اجازه می‌دهند با این شخصیت‌ها و دنیایشان زندگی کنیم؛ به نوعی که قبلا در بازی تجربه نکرده بودیم. سریال‌ The Last‌‌ of‌ Us یک موفقیت عظیم است و در این دنیای بسیار تاریک، دراکمن و مازن به ما نوری که این داستان را اینقدر قدرتمند می‌کند نشان می‌دهند.

کلایدر – نمره ۱۰۰ از ۱۰۰

به راحتی بهترین اقتباس تاریخ که بر اساس بازی‌های ویدیویی ساخته شده؛ اثری که روایت آخرالزمانی بازی را عمیق‌تر می‌کند،‌ در حالی که به عمق عاطفی آن کاملا وفادار است. درست مانند بازی، سریال هم یک شاهکار به تمام معناست.

Empire – نمره ۱۰۰ از ۱۰۰

از آنجا که The Last of Us وارد رسانه‌ای شده که پر از محتوای قابل مقایسه است، این سریال هیچ گونه انقلابی در تلویزیون ایجاد نمی‌کند – این صرفا یک سریال خوش‌ساخت است که خودش را کمی بالاتر از آثار هم‌ژانر قرار می‌دهد.

Vanity Fair – نمره ۸۰ از ۱۰۰

سریال The Last of Us

با وجود تمام شگفتی‌هایی که این سریال دارد، هیچ‌گاه نمی‌تواند از ریشه خود فرار کند. The Last of Us بدون تردید بهترین و الهام‌بخش‌ترین اقتباسی از بازی‌های ویدیویی است که تاکنون ساخته شده. اما مشکل همین است، درست می‌گویم؟ مهم‌ نیست نویسندگی چقدر هوشمندانه باشد، جلوه‌های بصری چقدر فوق‌العاده باشد، عملکرد بازیگران چقدر لایق جوایز مختلف باشد؛ این همیشه یک داستان تعاملی خواهد بود که به سوی یک رسانه غیرتعاملی سوق داده شده است.

Decider – نمره ۷۰ از ۱۰۰

در اخبار مرتبط خوانده‌ایم در سریال‌ The‌ Last‌‌ of‌ Us نحوه انتشار قارچ تغییر کرده، داستان از فراتر از بازی‌ها نخواهد رفت و اینکه در ابتدا قرار بوده میسی ویلیامز (بازیگر نقش آریا استارک در Game of Thrones) نقش الی را در سریال ایفا نماید.

نخستین قسمت از سریال The Last of Us که گفته می‌شود چیزی حدود ۸۵ دقیقه خواهد بود، روز ۲۵ دی ماه از طریق شبکه HBO پخش می‌شود.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


سایبرپانک ۲۰۷۷ بالاخره خوب شد یا نه؟ [تماشا کنید]

تماشا از طریق یوتیوب

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا