بازی

برنامه‌های اولیه اکتیویژن برای فصل سوم وارزون ۲ و Modern Warfare 2 اعلام شد

برنامه‌های اولیه اکتیویژن برای فصل سوم وارزون ۲ و Modern Warfare 2 اعلام شد

در حالی که فصل دوم بازی‌ها به‌تازگی شروع شده است، اطلاعات جدیدی درباره فصل سوم وارزون ۲ و Modern Warfare 2 منتشر شده که از جمله آن‌ها می‌توان به اضافه شدن حالت بتل رویال رتبه بندی شده و بازگشت Gunfight و Plunder اشاره کرد.

توسعه‌دهندگان بازی اشاره کرده‌اند که ویژگی‌های اشاره شده در «فصل ۳ و بعد از آن» به بازی‌ها اضافه می‌شوند که نشان می‌دهد شاید برخی از آن‌ها پس از زمان شروع این فصل عرضه شوند. همچنین هنوز زمان‌بندی خاصی برای ارائه این آپدیت وجود ندارد. فصل‌های Call of Duty معمولا حدود سه ماه طول می‌شود، بنابراین می‌توان انتظار داشت که فصل سوم در ماه می منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:بتل پس چطوری دنیای بازی های آنلاین را تغییر داد؟تحولی بزرگ در دنیای ویدیوگیم
بتل پس چطوری دنیای بازی های آنلاین را تغییر داد؟

طبق توضیحات مربوط به فصل جدید، شاهد بازگشت حالت Plunder به وارزون ۲ خواهیم بود. این حالت از زمان Warzone اصلی وجود نداشته است و در آن، اساسا همان کارهایی را انجام می‌دهید که معمولا در بازی‌های بتل رویال انجام می‌دهید، اما تیم برنده پول نقد دریافت می‌کند. هرچند ممکن است در فصل جدید جزئیات آن تغییر پیدا کند، اما در نسخه قبلی این حالت برنده بازی بتل رویال ۲ میلیون دلار دریافت می‌کند.

پس از اضافه شدن بازی‌های رتبه بندی شده به فصل دوم Modern Warfare 2، وارزون ۲ نیز قرار است این حالت را در آینده دریافت کند. نسخه اصلی Warzone گزینه‌های رقابتی زیادی داشت، اما حالت رتبه‌بندی واقعی در آن وجود نداشت، بنابراین مشخص نیست که این قابلیت با چه ساختاری در دسترس قرار خواهد گرفت.

برنامه‌های اولیه اکتیویژن برای فصل سوم وارزون ۲ و Modern Warfare 2 اعلام شد - lastech

Modern Warfare 2 نیز پس از فصل ۳، با بازگشت Gunfight از Modern Warfare قبلی، قابلیت جدیدی دریافت خواهد کرد. این حالت یک نبرد سریع بین دو تیم روی نقشه‌های متفاوت است. حالت اصلی آن دو نفره بود، اما گزینه‌های تک نفره و سه نفره نیز برای آن وجود داشت.

تریلر هنگام عرضه فصل دوم Modern Warfare 2 و Warzone 2 که اکنون آغاز شده، روز گذشته منتشر شده بود.

مطلب پیشنهادی:بهترین سلاح‌ های وارزون ۲ را بشناسیدAl Mazrah و باقی قضایا!
بهترین سلاح‌ های وارزون ۲ را بشناسید


ویجی‌لاگ پلاس: عملکرد عالی هاگوارتز لگسی و اولین جایزه گرمی ویدیو گیمی

اولین آپدیت بازی Hogwarts Legacy با تاخیر برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا