رمز ارز

شیبا اینو به دنبال تسخیر بازارهای NFT!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلتفرم NowPayments، یک درگاه پرداخت رمزارزی پیشرو برای کسب‌وکارها، با اشاره به راه‌اندازی قریب‌الوقوع Shibarium، بر مزایای متعدد پذیرش پرداخت در قالب شیبا اینو (SHIB) تاکید کرده و بازارهای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را به پذیرش این میم کوین محبوب به عنوان یک روش پرداخت، تشویق کرده است.
این درگاه پرداخت در یک پست وبلاگی، مزایای مختلف را برای شیبا اینو بیان کرده که بر اساس آن، شیبا اینو یک جزء حیاتی از اکوسیستم کلی ارزهای دیجیتال است. در واقع، تصور وضعیت فعلی بازار کریپتو بدون نفوذ SHIB آسان نیست. NowPayments افزایش توجه‌ها به شیبا اینو را عمدتاً به دلیل راه‌اندازی Shibarium می‌داند و گفته که این سطح از توجه، قابل مقایسه با شرایطی است که دو سال پیش شاهد آن بودیم و باعث میلیونر شدن سرمایه‌گذاران بسیاری شد.
علاوه بر این، این درگاه پرداخت به نقش حیاتی جامعه شیبا اینو اشاره می‌کند که موقعیت خود را به عنوان یکی از پویاترین جوامع در چشم‌انداز بزرگ‌تر ارزهای دیجیتال حفظ کرده و از این پروژه، بی‌دریغ حمایت می‌کند.
به دلیل این ویژگی‌های جذاب، NowPayments معتقد است که پذیرش پرداخت‌های شیبا می‌تواند به کسب‌وکارهایی مانند بازارهای NFT، فرصتی را برای بهره‌مندی از حمایت جامعه گسترده آن، فراهم کند. مزیت دیگری که SHIB به مشاغل ارائه می‌دهد، پردازش سریع و اقتصادی آن است. بنابراین، با یکپارچه‌سازی پرداخت‌های SHIB، شرکت‌هایی که به دنبال گسترش جهانی هستند، می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند.
طبق گزارش‌ها، کسب‌وکارهایی که متوجه این مزایا شده‌اند، قبلاً شروع به پذیرش توکن SHIB به عنوان یک روش پرداخت کرده‌اند، از جمله Taylor Travel Management، Gucci و Newegg.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا