بازی

سونی روی هدست و ایرباد بی‌سیم برای پلی استیشن ۵ کار می‌کند

سونی روی هدست و ایرباد بی‌سیم برای پلی استیشن ۵ کار می‌کند

سونی روی ۲ هدفون بی سیم (ایرباد و هدست) برای کنسول پلی استیشن ۵ کار می‌کند که تا پایان سال مالی ۲۰۲۳ به بازار عرضه می‌شوند. 

بنابر گزارش Insider Gaming این دو هدفون بی سیم می‌توانند بین تاریخ آپریل ۲۰۲۳ و مارچ ۲۰۲۴ وارد بازار شوند. سونی اسم رمز Nomad را برای پروژه ایرباد انتخاب کرده و به نظر می‌رسد که باتری آن ۵ ساعت عمر خواهد داشت. همراه این ابرباد یک کیس برای نگه‌داری نیز در اختیار خریدار قرار می‌گیرد که با کابل USB-C شارژ می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ghostwire: Tokyoتوکیو در تصرف گربه‌ها و بلیبوردهای نئونی
بررسی بازی Ghostwire: Tokyo

شما همچنین از این کابل USB-C می‌توانید برای آپدیت فریم ور خود ایرباد نیز استفاده کنید. هدست بی‌سیم این شرکت نیز با اسم Voyager در دست ساخت دارد و به نظر می‌رسد که هدفون پرچم‌دار پلی استیشن ۵ خواهد بود. بدون شک این ایرباد و هدست از ویژگی صدای سه بعدی Tempest پشتیبانی خواهند کرد.  

هدفون پلی استیشن ۵

اگر بازی مد نظر شما از تمپستپشتیبانی کند، این ویژگی می‌تواند هر هدفونی را برای شبیه سازی صدای سه بعدی به کار ببرد. باید اشاره کنیم که سونی تولید هدفون‌های اختصاص گیمینگ را با پلی استیشن ۴ شروع و تاکنون محصولات خوب و با کیفیتی را به بازار عرضه کرده است. از این رو انتظارات از این ایرباد و هدست بی‌سیم بسیار زیاد خواهد بود. 

عملکرد کنسول PS5‌ در بازار نیز بسیار بهتر شده و توانسته فروش خود در انگلستان را ۲ برابر سال گذشته کند. همچنین گزارشات گروه NPD‌ نیز نشان می‌دهد که پلی استیشن ۵ پرفروش‌ترین‌ کنسول ماه گذشته آمریکا بود.

مطلب پیشنهادی:کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]کنسول‌های بازی به پایان خود نزدیک می‌شوند
کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]


ویجی‌لاگ پلاس: عملکرد عالی هاگوارتز لگسی و اولین جایزه گرمی ویدیو گیمی

سونی روی هدست و ایرباد بی‌سیم برای پلی استیشن ۵ کار می‌کند - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا