تکنولوژی

سامسونگ می‌خواهد در سال 2024 بیش از 51 میلیون گوشی بالارده بفروشد

سامسونگ می‌خواهد در سال 2024 بیش از 51 میلیون گوشی بالارده بفروشد

سامسونگ می‌خواهد در سال جاری میلادی، 253‌ میلیون گوشی هوشمند به بازار عرضه کند که ظاهراً قرار است حدود 51 میلیون دستگاه از آن‌ها موبایل‌های بالارده سری گلکسی اس و گلکسی زد باشند.

سامسونگ در سه‌ماهه اول سال جاری میلادی فروش خوبی داشت. سری گلکسی S24 که ابتدای سال 2024 عرضه شد، در بازار بسیار موفق بود. در واقع سری جدید گوشی‌های هوشمند سامسونگ توانست رکورد پیش‌فروش خود را در چندین کشور بشکند.

سامسونگ می‌خواهد در سال 2024 بیش از 51 میلیون گوشی بالارده بفروشد

برنامه سامسونگ در سال 2024: فروش بیش از 50 میلیون گوشی بالارده

براساس گزارش جدید TheELEC، سامسونگ در سه‌ماهه اول 2024 بیش از حجم برنامه‌ریزی‌‌شده خود، گوشی و تبلت تولید کرده است. این شرکت در فصل اول سال جاری بیش از 65.4 میلیون دستگاه موبایل و تبلت تولید کرده است که خبر از افزایش 22 درصدی تولید نسبت به هدف اولیه 53 میلیونی می‌دهد. این حجم تولید شامل گوشی‌های تولیدشده توسط پیمانکار موسوم به Wingtech نمی‌شود. طبق گزارش‌ها، حالا این شرکت قصد دارد حدود 253 میلیون گوشی گلکسی روانه بازار کند که 51 میلیون از آن‌ها از سری گلکسی اس و گلکسی Z هستند.

سامسونگ ظاهراً قبل از عرضه گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 در جولای 2024، به‌اندازه کافی موبایل تولید می‌کند. باتوجه به فروش خوب گلکسی S24 در سراسر جهان و همچنین فروش خوب سایر گوشی‌‌های مقرون‌به‌صرفه و میان‌رده این شرکت در هند، سامسونگ روند افزایش تولید را در پیش گرفته است.

سامسونگ دیسپلی که پنل‌های OLED را برای Samsung MX (بخش گوشی‌های هوشمند) تأمین می‌کند، به‌دلیل فروش بیشتر گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی، در تلاش است تا بتواند نیاز سامسونگ را برآورده کند و به‌صورت تمام‌وقت مشغول فعالیت است. باید دید درنهایت سامسونگ می‌تواند حجم تولید موردنظر خود را طبق برنامه به بازار عرضه کند یا خیر.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا