بازی

یوبیسافت پلی تست بعدی بازی XDefiant را از فردا آغاز می‌کند

یوبیسافت پلی تست بعدی بازی XDefiant را از فردا آغاز می‌کند

ساخت بازی شوتر اول شخص و رایگان XDefiant توسط یوبیسافت به خوبی پیش می‌رود و به زودی تست کراس‌پلی آن آغاز می‌شود. 

سال پیش چندین تست داخلی از XDefiant روی پی‌سی گرفته شده و اکنون نوبت آن رسیده که قابلیت کراس‌پلی این بازی با استفاده از ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ نیز مورد بررسی قرار گیرد. این تست از ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن) آغاز می‌‌‌شود و تا ۲۰ فوریه (۱ اسفند) ادامه خواهد داشت و ۴ مد مختلف را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. 

مطلب پیشنهادی:اساسینز کرید در دنیاهای موازی! [تماشا کنید]اساسین‌ها در دنیاهای موازی
اساسینز کرید در دنیاهای موازی! [تماشا کنید]

بازیکنان حاضر در این تست به ۱۳ نقشه نیز دسترسی خواهند داشت که یکی از آن‌ها Pueblito نام دارد. این نقشه در بازی Far Cry 6 وجود داشت و جزئی از کشور یارا بود. توسعه این عنوان برعهده استودیو یوبی سافت سانفرانسیسکو با رهبری مارک روبین (Mark Rubin) قرار دارد.مارک روبین سابقه حضور در اینفینیتی وارد و کار روی سری مدرن وارفر را دارد.

بازی XDefiant

Tom Clancy’s XDefiant یک بازی شوتر شوتر اول شخص رایگان ۶ در مقابل ۶ بود که شخصیت‌های بازی‌های تام کلنسی در آن حضور دارند و تابستان گذشته به طور رسمی معرفی شد. حضور گروه‌هایی از برخی بازی‌ها مانند Splinter Cell و Ghost Recon با سبک بازی مطابقت نداشت و به همین خاطر عبارت تام کلنسی از عنوان آن حذف شد.

یوبیسافت هنوز تاریخ انتشار بازی XDefiant را اعلام نکرده است و فقط می‌دانیم که برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، پی‌سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و آمازون لونا منتشر خواهد شد

مطلب پیشنهادی:Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانیداز داستانی جذاب تا قابلیت‌های جدید
Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانید


ویجی‌لاگ پلاس: عملکرد عالی هاگوارتز لگسی و اولین جایزه گرمی ویدیو گیمی

یوبیسافت پلی تست بعدی بازی XDefiant را از فردا آغاز می‌کند - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا