بازی

اولین آپدیت بازی Hogwarts Legacy با تاخیر برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود

اولین آپدیت بازی Hogwarts Legacy با تاخیر برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود

Avalanche Software روی اولین آپدیت بازی هاگوارتز لگاسی (Hogwarts Legacy) کار می‌کند که ابتدا برای پی‌سی و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر شده و با تاخیر به پلی استیشن ۵ می‌آید. 

استقبال از هاگوارتز لگاسی بسیار خوب بوده ولی این عنوان یک سری مشکلات فنی نیز دارد. اولین آپدیت بازی با هدف برطرف کردن باگ‌های Hogwarts Legacy و بهبود عملکرد آن روی پی‌سی و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر می‌شود. این آپدیت برای پی‌سی و کنسول مایکروسافت فردا منتشر می‌شود، اما ورژن پلی استیشن ۵ آن چند روز تاخیر خورده است.

مطلب پیشنهادی:15 فیلم مانند هری پاتر برای تماشای یک ماجراجویی جادوییتجربه جادو هاگوارتز در دیگر آثار سینمای فانتزی
15 فیلم مانند هری پاتر برای تماشای یک ماجراجویی جادویی

Avalanche Software همنین تایید کرده که با نصب به روزرسانی جدید گیم‌پلی هاگوارتز لگاسی بهتر و پایدارتر می‌شود و اتصال آنلاین بازی نیز بهبود پیدا می‌کند. هنوز مشخص نیست که چرا به روزرسانی نسخه پلی استیشن دیرتر منتشر می‌شود ولی به نظر می‌رسد که توسعه دهنده با یک سری مشکلات پیش‌بینی نشده روبه رو شده باشد.

Hogwarts Legacy

کاراکتر شما در این بازی یک دانش‌آموز است که کلید یک راز باستانی را با خود دارد. رازی که تهدید بزرگی برای جامعه‌ی جادوگران محسوب می‌شود. شما یک دانش آموز معمولی نیستید و یک توانایی غیر معمول در شما وجود دارد که اجازه می‌دهد جادوی باستانی را یاد گرفته و در آن ماهر شوید.

Hogwarts Legacy هم‌اکنون روی پی‌سی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس، در دسترس قرار دارد. این عنوان در ۴ آوریل (۱۵ فروردین) برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان در ۲۵ جولای (۳ مرداد) برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۸ جادوگر تاریک دنیای جادوگری هری پاترولدمورت و رفقا
۸ جادوگر تاریک دنیای جادوگری هری پاتر


ویجی‌لاگ پلاس: عملکرد عالی هاگوارتز لگسی و اولین جایزه گرمی ویدیو گیمی

اولین آپدیت بازی Hogwarts Legacy با تاخیر برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا