بازی

اما کورین ستاره سریال The Crown به جمع بازیگران فیلم ترسناک Nosferatu پیوست

اما کورین ستاره سریال The Crown به جمع بازیگران فیلم ترسناک Nosferatu پیوست

طبق گزارش رسانه‌ی ددلاین اما کورین؛ ستاره سریال The Crown که اخیرا در فیلم‌های Lady Chatterley’s Lover و My Policeman نیز نقش‌آفرینی کرده حال به جمع بازیگران فیلم ترسناک و خون‌آشامی نوسفراتو می‌پیوندد.

کورین که تا پیش از این با ایفای نقش پرنسس دایانا در درام نتفلیکس خود را بر سر زبان‌ها انداخته بود حال قرار است پا به دنیای هولناک و خونخوار رابرت اگرز برای تجسم دوباره‌ی نوسفراتو بگذارد. با این حال نقش کورین در این عنوان هنوز فاش نشده است.

مطلب پیشنهادی:۹ خون آشام که قهرمان هستندمی‌توانستند شرور باشند اما راهی دیگر انتخاب کردند
۹ خون آشام که قهرمان هستند

رابرت اگرز که تا پیش از این فیلم‌های حماسی و ترسناک The Northman (محصول سال ۲۰۲۲ میلادی)، The Lighthouse و The Witch را کارگردانی کرده است برای ساخت اثر سینمایی جدیدش باز هم سراغ ژانر وحشت را می‌گیرد. لیست بازیگران فیلم Nosferatu علاوه بر ستاره‌ی همیشگی اگرز یعنی ویلیام دفو، شامل بازیگران دیگری همچون لیلی رز-دپ، بیل اسکاشگورد و نیکلاس هولت نیز می‌شود. این پروژه که با همکاری Focus Features در حال ساخت است از ماه آینده در اماکن مختلفی از اروپا فیلمبرداری می‌شود. همچنین می‌دانیم اسکاشگورد قرار است نقش کنت خون‌آشام را در این فیلم بازی کند.

فیلم Nosferatu با الهام از فیلم ترسناک صامتی به همین نام (ساخته‌ی F. W. Murnau منتشر شده در سال ۱۹۲۲) توسط رابرت اگرز نوشته و کارگردانی خواهد شد. از طرفی می‌دانیم جف رابینسون، جان گراهام، کریس کلومبوس و النور کلومبوس از تهیه‌کنندگان این اثر به شمار می‌روند.

اما کورین ستاره سریال The Crown به جمع بازیگران فیلم ترسناک Nosferatu پیوست - lastech
تصویری از فیلم نوسفراتو؛ محصول سال ۱۹۲۲ میلادی به کارگردانی فردریک ویلهلم مورنائو با بازی Max Schreck

جالب است بدانید انتخاب عنوان نوسفراتو برای این فیلم برگرفته از واژه‌ی رومانیایی باستان است که به خون‌آشام اطلاق می‌شد. از طرفی به دلیل مشکلات نقض حقوق کپی رایت رمان‌های دراکولا که توسط برام استوکر نوشته شده بود، نام خون‌آشام مورنائو به «کنت اورلوک» تغییر یافت.

فیلم Nosferatu فعلا تاریخ مشخصی برای اکران ندارد و به‌نظر می‌رسد برای دریافت جزئیات بیشتر از آن باید مدتی صبر و حوصله به خرج دهیم.

مطلب پیشنهادی:۶ خون آشام دی‌سی که می‌توانند در فیلم‌ها حضور پیدا کنندآماده برای مکیدن خون
۶ خون آشام دی‌سی که می‌توانند در فیلم‌ها حضور پیدا کنند


ماجراجویی‌های هری پاتر توی دنیای ویدئو گیم

هری پاتر در دنیای گیم
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا