بازی

ارز بیت کوین چیست ؟ چگونه بیت کوین ارزان بخریم؟

ارز بیت کوین چیست ؟ چگونه بیت کوین ارزان بخریم؟

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ارز بیت کوین یک ارز دیجیتال یا یک ارز مجازی است، که در عمل به عنوان پول و نوعی پرداخت خارج از کنترل هر شخص، گروه یا نهاد طراحی شده است، بنابراین نیاز به دخالت شخص ثالث در تراکنش‌های مالی را از بین می‌برد. خرید بیت کوین در ایران با استفاده از پلتفرم‌ها چند سالی است که کار را برای کاربران راحت کرده است.

در صرافی های ایرانی این امکان برای شما فراهم است تا با واریز تومان رمز ارز خریداری کنید و رمز ارز خود را در کیف بول خود نگهداری کنید. صرافی ارز دیجیتال رابکس از بهترین و معتبرترین صرافی‌های ایرانی خرید بیت کوین به صورت آنلاین و لحظه ای است که بیش ۶ سال در زمینه خرید و فروش رمز ارز‌های دیجیتال سابقه دارد.

برای خرید بیت کوین به کیف پول بیت کوین نیاز دارید، با ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال رابکس یک کیف پول ارز دیجیتال به شما اختصاص داده می‌شود و بیت کوین خریداری شده در کیف پول رابکس شما نگهداری می‌شود و در این صورت نیازی به اینکه خودتان کیف پول ارز دیجیتال داشته باشید نیست.

 کاربرد بیت کوین

بیت کوین شناخته شده‌ترین ارز رمزنگاری شده در جهان است. محبوبیت این کریپتوکارنسی باعث ایجاد بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر شده است. رقبای بیت کوین سعی می‌کنند آن را به عنوان یک سیستم پرداخت جایگزین کنند یا به عنوان ابزار یا توکن‌های امنیتی در سایر بلاک چین ها و فناوری‌های نوظهور مالی استفاده کنند. بیت کوین انتقال ارزها با کارمزدی پایین برای شما فراهم می‌کند و نهاد‌های واسطه را حذف کرده و استفاده از پول‌های کاغذی را کم‌تر می‌کند.

همچنین بیت کوین توسط دولت ها پشتیبانی نمی‌شود به همین دلیل است که به عنوان کالای رسمی در بین دولت ها شناخته نمی شود. این رمز ارز پرطرفدار باعث ایجاد رمز ارز های دیگر که تحت عنوان آلت کوین (هر رمز ارزی به غیر از بیت کوین آلت کوین گفته می‌شود) هستند، شده است.

خرید بیت کوین از صرافی ارز دیجیتال رابکس

خرید و فروش رمز ارز بیت کوین در سایت رابکس مانند سایر ارز های دیگر مثل دوج کوین تتر و اتریوم است . در حال حاضر صرافی ارز دیجیتال رابکس یکی از بهترین سایت های خرید رمز ارز بیت کوین است. برای خرید بیت کوین از صرافی ارز دیجیتال رابکس پس از از ثبت نام و انجام احراز هویت خود ابتدا باید حساب کاربری را به تومان شارژ کنید.

پس از شارژ کیف پول وارد حساب کاربری شخصی خود شده و در قسمت کیف پول رمز ارز بیت کوین را انتخاب کرده و گزینه خرید بیت کوین را انتخاب کنید. شما می‌توانید رمز ارز بیت کوین را بفروشید یا به بیش از ۳۰۰ رمز ارز دیگر در رابکس تبدیل کنید. با خرید بیت کوین امکان سرمایه گذاری بلند مدت برای شما فراهم می‌شود. علاوه بر بیت کوین شما می‌توانید استیبل کوین هایی مانند تتر را نیز در صرافی ارز دیجیتال رابکس خریداری کنید و از معامله خود لذت ببرید.

برای خرید بیت کوین باید احراز هویت کنیم؟

از آنجایی که خرید و فروش ارز دیجیتال در حوزه‌ی سرویس‌های مالی است، برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی مانند پول‌ شویی، هویت کاربران باید کاملا مشخص باشد. به همین خاطر خرید و فروش ارز دیجیتال بدون احراز هویت ممکن نیست و باید برای انجام معامله ارزهای دیجیتال کاربران احراز هویت خود را کامل کنند.

 نحوه احرازهویت در صرافی ارز دیجیتال رابکس 

رابکس یکی از راحت‌‌ترین روش‌های احراز هویت برای خرید بیت کوین را در مقایسه با پلتفرم های دیگر را دارد. در سایت رابکس متناسب با نیاز شما برای احراز هویت ۳ سطح در نظر گرفته شده است کافی است مطابق مراحل زیر در صرافی ارز دیجیتال رابکس احراز هویت خود را آغاز کنید. ابتدا باید متناسب با نیاز و نوع معامله در صراف ارز دیجیتال رابکس احراز هویت خود را کامل کنید.

۱.در سطح پایه تنها با ثبت نام در سایت رابکس و وارد کردن شماره همراه امکان واریز رمز ارز به کیف بول رابکسی خود را فعال کنید.

۲.در سطح متوسط امکان واریز تومان و خرید و تبدیل رمز ارز ها به یکدیگر و همچنین برداشت تومان پس از ۲۴ ساعت از تایید احراز هویت شما فراهم می‌شود.

۳.در سطح بیشرفته با بارگذاری عکس سلفی کارت شناسایی و نوشتن متن تعهد در یک عکس امکان برداشت رمز ارز، ۷۲ ساعت پس از تایید احراز هویت برای شما امکان پذیر می‌شود.

دقت داشته باشید که حداقل واریز تومان در سایت رابکس ۱۰۰ هزار تومان و حداقل برداشت تومان هم ۱۰۰ هزار تومان است شما می‌توانید با ۱۰۰ هزار تومان معامله خود را شروع کنید.

ارز بیت کوین چیست ؟ چگونه بیت کوین ارزان بخریم؟ - lastech

مزایای خرید بیت کوین درصرافی ارز دیجیتال رابکس

برای خرید بیت کوین لازم است ابتدا کیف پول شخصی خود را بسازید، در سال های اخیر صرافی های ارز دیجیتال ایرانیگوناگونی این امکان را برای کاربران فراهم کرده اند صرافی ارز دیجیتال رابکس با بیش از ۶ سال سابقه در بازار کریپتوکارنسی امکان خرید و فروش راحت بیت کوین را فراهم کرده است در ادامه از مزایای خرید رمز ارز به خصوص بیت کوین اشاره خواهیم کرد.

احراز هویت سریع و آسان

در صرافی ارز دیجیتال رابکس می‌توانید احراز هویت خود را آغاز کنید و تنها در چند دقیقه احراز هویت خود را کامل کنید. برای احراز هویت تنها با بارگذاری کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی ، شناسنامه ، گواهی نامه، کارت پایان خدمت یا ویزا و تایید احراز هویت خود می‌توانید در همان لحظه به خرید بیت کوین و تتر و بیش از ۳۰۰ رمز ارز دیگر در پلتفرم خرید و فروش رمز ارز دیجیتال رابکس بپردازید.

پرداخت کارمزد کم

در رابکس کلیه کارمزد ها و هزینه های عملیاتی در دل قیمت‌هاست و شما کاربران محترم مبلغی جز قیمتی که به شما نشان داده شده است را پرداخت نمی‌کنید برای خرید بیت کوین همان مبلغی که در مبدل مشاهده می‌کنید پرداخت می‌کنید.برداشت تومان در سایت رابکس همگام با سیکل پایاست و البته با برخی بانک‌ها مانند آینده کشاورزی صادرات ملی سامان به شکل آنی انجام می شود .

قابلیت تبدیل بیت کوین به رمز ارزهای دیگر

تنها با یک کلیک امکان تبدیل رمز ارز خود به ۳۰۰ رمز ارز دیگر برای شما فراهم می‌شود. شما می‌توانید رمز ارز بیت کوین خود را به تومان تبدیل کرده و تومان خود را برداشت کنید. در قسمت کیف پول بیت کوین را انتخاب کنید و در مبدل به هر رمز ارزی که مورد نطر شما بود آن را تبدیل کنید.

امنیت بالای کیف پول رابکس

در رابکس شما کیف پول شخصی خود را می‌سازید و می‌توانید دارایی های ارزی خود را در آن نگهداری کنید، این کیف پول از نوع سرد است که امکان دسترسی به دارایی کاربران تقریبا صفر می‌شود. در کیف پول رابکس بیت کوین خود را در طولانی مدت میتوانید نگهداری کرده و در بهترین زمان اقدام به فروش آن کنید

پشتیبانی ۲۴ ساعته

تیم پشتیبانی رابکس همواره همراه شما هستند تا بتوانید معامله خود را با سهولت بیشتری انجام دهید. شما می‌توانید هم ازطریق تماس تلفنی و چت آنلاین با پشتیبانان ما در تماس باشید. در هنگام خرید رمز ارز بیت کوین با هر پرسشی رو به رو شدید تیم بزرگ پشتیبانی ما همراه شماست.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا