بازی

Skull and Bones یک بازی روایت‌محور نیست

Skull and Bones یک بازی روایت‌محور نیست

به تازگی مشخص شده بازی دزدان دریایی Skull and Bones یوبیسافت که پس از چندین بار تاخیر، آبان ماه امسال عرضه می‌شود، یک بازی روایت‌محور نیست.

این موضوع را رایان بارنارد، کارگردان بازی به True Achievements اعلام کرد و گفت در حالی که این بازی دارای «قطعات روایی» است، بر داستان خود بازیکن شما تمرکز می‌کند و «یک داستان اساسی» دارد، اما یک ماجراجویی «روایت‌محور» نخواهد بود.

مطلب پیشنهادی:بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شودتجربه‌ ذهن پرآشوب جوزف سید
بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شود

بارنارد توضیح داد:

Skull and Bones یک بازی روایت‌محور نیست. در بازی قطعات روایی داریم، شما NPC‌های مهمی به نام Kingpin را ملاقات خواهید کرد که در حین برقراری ارتباط با آن‌ها در انجام ماموریت‌ها، متوجه داستان‌های مخصوص این افراد خواهید شد.

یک داستان زیربنایی برای بازی وجود دارد که با آن کل ماجراهای جهان را می‌سازیم، اما این تمرکز اصلی ما نیست. می‌خواهیم بازیکنان داستان‌های خود را بسازند و بتوانند همان دزد دریایی را که می‌خواهند، انتخاب کنند.

او ادامه داد:

آنچه شما را از طریق سیستم پیشرفتی که ما آن را Infamy می‌نامیم هدایت می‌کند، این است که شما به نقشه‌هایی در بازی دسترسی خواهید داشت که انواع مختلفی از کشتی‌ها، سلاح‌ها و زره‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد. شما در حین حرکت و کاوش در سراسر جهان به آن‌ها نیاز خواهید داشت تا در برابر دشمنان جدید موثر باشید.

بارنارد همچنین در رابطه با گیم‌پلی بازی Skull and Bones صحبت کرد. اگرچه عمدتا یک بازی دریا محور است، اما پایگاه‌های مختلف زیادی برای کشف به عنوان یک بازیکن (خارج از کشتی) نیز وجود دارد که از بین آن‌ها می‌توان به اردوگاه‌هایی با جناح‌های مختلف و گنج‌های پنهان اشاره کرده. بنابراین گیم‌پلی در خشکی نیز وجود خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Riders Republicزیر آسمان ورزش
بررسی بازی Riders Republic

اما در مورد اینکه چرا این بازی برای کنسول‌های قدیمی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه نمی‌شود، بارنارد توضیح داد:

من معتقدم که در چرخه توسعه، می‌خواستیم این عنوان را منتشر کنیم و با پشتیبانی طولانی‌مدتی که برنامه‌ریزی کرده بودیم، منطقی بود که تنها روی کنسول‌های نسل فعلی عرضه کنیم.

Skull and Bones

یوبیسافت اخیرا تایید کرده این عنوان شامل یک رویداد درون بازی خواهد بود که به مشکلات صید بی‌رویه خواهد پرداخت و به عنوان بخشی از برنامه‌های شرکت برای برجسته کردن مسائل آب و هوایی از طریق بازی‌ها عمل خواهد کرد.

بازی Skull and Bones در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پی‌سی، استیدیا و لونا منتشر خواهد شد.

قبل از انتشار بازی، مجموعه‌ای از تست‌های آنلاین برگزار می‌شود و یوبیسافت توصیه کرده هر فردی که می‌خواهد در این تست‌ها شرکت کند، برای ثبت‌نام به وب‌سایت رسمی بازی مراجعه کند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Far Cry 6 – همون همیشگیقانون شماره ۱: به فرمول برنده دست نزن
بررسی بازی Far Cry 6 – همون همیشگی


رازهای پنهانی درباره‌ی جهان برکینگ بد که احتمالاً نمی‌دانید

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا