بازی

استودیو Bloober Team در حال ساخت بازی جدیدی با نام رمزی Project M است

استودیو Bloober Team در حال ساخت بازی جدیدی با نام رمزی Project M است

Bloober Team ممکن است یکی از پرکارترین توسعه‌دهندگان در صنعت بازی در حال حاضر باشد. این استودیوی لهستانی پیش از این چندین بازی در دست ساخت داشت و اکنون از برنامه‌های خود برای عرضه یک عنوان دیگر خبر داده است.

تیم بلوبر اخیراً در توییتر اعلام کرده که با استودیوی مستقل Draw Distance، توسعه‌دهنده بازی مخفیانه پاکسازی قتل Serial Cleaners، همکاری می‌کند. این دو استودیو لهستانی در حال کار روی پروژه جدیدی با نام رمزی Project M هستند که بیش از یک سال در تیم بلوبر در مرحله پیش تولید قرار داشت و اکنون پس از «انتخاب درا دیستنس به عنوان توسعه‌دهنده» وارد فاز تولید کامل شده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فرانچایز ترسناک سینمایی که به شکل پیوسته ادامه داشته‌انداز «جیغ» تا «کابوس در خیابان الم»
۱۰ فرانچایز ترسناک سینمایی که به شکل پیوسته ادامه داشته‌اند

Bloober Team هیچ جزئیاتی در مورد اینکه این بازی چگونه خواهد شد، تقریباً چه زمانی ممکن است عرضه شود و یا حتی برای چه پلتفرم‌هایی در دست ساخت است، ارائه نکرده است. با این حال، توسعه‌دهنده اعلامیه خبر را با یک کانسپت آرت همراه کرد که به نظر می‌رسد همچون دیگر عناوین استودیو، در سبک ترسناک خواهد بود.

Bloober Team

باید گفت که تیم بلوبر هم‌اکنون در حال کار روی ریمیک Silent Hill 2 است که هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد اما در مراحل نهایی توسعه قرار دارد. آن‌ها همچنین بازی Layers of Fears را نیز در دست ساخت دارند که قرار است در سال میلادی جاری منتشر شود.

در ماه دسامبر، سازنده همچنین اعلام کرد که توسعه یک بازی ترسناک بقا دیگر را آغاز کرده که توسط Private Division منتشر خواهد شد، در حالی که در نوامبر ۲۰۲۱، از همکاری با شرکت Rogue Games برای ساخت یک عنوان «نسل بعدی» برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها خبر داده بود.

مطلب پیشنهادی:با دیدن این فیلم های ترسناک جنی قبض روح شوید!از جن‌گیر تا احضار، آثاری که شامل تسخیرشدگی هستند
با دیدن این فیلم های ترسناک جنی قبض روح شوید!


ویجی‌لاگ پلاس: عملکرد عالی هاگوارتز لگسی و اولین جایزه گرمی ویدیو گیمی

تریلر جدیدی از بازی Atomic Heart با حضور جنسن آکلز منتشر شد - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا