بازی

Jetpack Interactive درحال کار روی یک بازی بزرگ برای پلی استیشن است

Jetpack Interactive درحال کار روی یک بازی بزرگ برای پلی استیشن است

به دنبال موفقیت روز افزون بازی‌های تک نفره در سال‌های اخیر، کمپانی سونی به دنبال عرضه آثار پلی استیشن روی سایر پلتفرم‌ها و حتی توسعه آثاری در ژانرهای متفاوت است.

یکی از حوزه‌هایی که سونی درنظر دارد طی سال‌های آینده روی آن تمرکز کند، بازی‌های سرویس محور است. به این صورت که این شرکت برنامه دارد حداقل ۱۰ بازی سرویس محور تا سال ۲۰۲۶ برای پلی استیشن ۵ عرضه کند.

مطلب پیشنهادی:باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟توبی، اندرو، تام یا یک چهره کاملاً جدید؟
باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟

حال با دقت به پروفایل لینکدین استودیوی Jetpack Interactive، تیمی که وظیفه توسعه پورت پی سی بازی خدای جنگ (God of War) را برعهده داشت، به نظر می‌رسد یکی از ده بازی یاد شده توسط آن‌ها ساخته می‌شود یا حداقل نقشی در توسعه آن خواهند داشت.

در توضیحات پست لینکدین به این نکته اشاره شده که این استودیو درحال همکاری جهت ساخت یک بازی جدید کلان بودجه و سرویس محور برای سونی است. همچنین در ادامه ذکر شده که این استودیو درحال توسعه یک بازی پرچمدار از بین آی‌پی‌های سونی برای تبدیل آن به عنوانی Live Service است.

پلی استیشن

حال این که بازی پرچمدار یاد شده، کدام یک از عناوین شرکت سونی باشد مشخص نیست. همچنین نقش نهایی و دقیق «جت‌پک اینتراکتیو» نیز در توسعه بازی یاد شده اعلام نشده است. با نگاه به کارنامه این استودیو، مشخص می‌شود که آن‌ها خود را تیمی کوچک و انعطاف پذیر می‌دانند که همین مورد باعث می‌شود تصور کنیم در بازی جدید، صرفاً نقش تیم پشتیبانی را خواهند داشت.

  • تاریخ انتشار بازی Sackboy A Big Adventure برای پی‌سی لو رفت

با این وجود، باید منتظر ماند و دید که آیا سونی یکی از بازی‌های بزرگ خود را برون سپاری کرده یا قرار است شاهد عرضه پورت پی سی برای آن به طور همزمان با عرضه روی PlayStation 5 باشیم؟ به نظر شما این بازی مرموز، کدام یک از عناوین محبوب و بزرگ شرکت سونی است؟

مطلب پیشنهادی:مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!دوباره نوبت شرک و سی‌جی شده
مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا