بازی

نمرات فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania منتشر شد

نمرات فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania منتشر شد

درحالی که هنوز دو روز به اکران فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania باقی مانده، نمرات آن توسط سایت‌های مطرح منتشر شده و به نظر می‌رسد نتوانسته آنطور که انتظار می‌رفت نظر مثبت منتقدان را جلب کند. این فیلم جدیدترین عنوان مارول بوده که در حقیقت به عنوان آغازگر فاز پنجم MCU نیز عمل می‌کند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ خواهر و برادر برتر مارولاز اسکارلت ویچ و کوئیک‌سیلور تا ثور و لوکی
۱۰ خواهر و برادر برتر مارول

با توجه به تیزر تریلرهای منتشر شده از این فیلم شاهد یک رویایی حماسی بین قهرمانان این عنوان و کانگ فاتح خواهیم بود. به نظر می‌رسد کانگ فاتح می‌تواند تهدید مهم بعدی دنیای سینمایی مارول بعد از تانوس باشد. همچنین جالب است بدانید با توجه به نام‌گذاری فیلم بعدی اورنجرز یعنی Avengers: The Kang Dynasty، انتظار می‌رود کانگ فاتح نقش بسیار مهمی را در فاز جدید مارول ایفا کند و مرد مورچه‌ای و رفقایش به احتمال زیاد نتوانند او را شکست دهند.

با توجه به نمرات منتشر شده می‌توان حدس زد که فیلم جدید انت من نتوانسته انتظارات را برآورده کند و تاکنون نمرات نسبتا پایینی را بدست آورده است. بر همین اساس، فیلم Ant-Man توانسته از سایت راتن تومیتوز (بر اساس ۱۳۶ نقد) امتیاز ۵۳٪ را دریافت کند و متاکریتیک نیز ( از مجموع ۴۰ نقد) نمره ۵۰ را به آن داده است. البته در مجموع نظرات ضد و نقیض بوده و برخی نمرات بسیار بالایی را به این فیلم دادند؛ در ادامه به نظرات برخی از کارشناسان درباره این فیلم اشاره‌ای خواهیم داشت:

Ant-Man and the Wasp: Quantumania یک شروع خوب برای فاز ۵ MCU است که به خوبی در خدمت داستان مرد مورچه‌ای (اسکات لانگ) و معرفی کانگ تهدیدآمیز است.

Screen Rant – نمره ۸۰ از ۱۰۰

فیلم جدید انت من به اندازه کافی سرزندگی، طنز و عملکردی عالی دارد تا جنبه‌های توسعه نیافته ترش را جبران کند.

IGN – نمره ۷۰ از ۱۰۰

فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania

این فیلم خیره‌کننده، بی‌باک و سرگرم‌کننده است و در عین حال در لحظاتی کسل کننده است و دوباره حس می‌کنید که به هیجان برگشته است، بنابراین ترکیب ناموزونی از این حالات را ایجاد می‌کند.

Variety – نمره ۶۰ از ۱۰۰

اگر داستان فیلم بهم ریخته بود، اما ظاهر آن جذاب و درگیرکننده بود، چیزی برای نوشتن درباره آن وجود داشت. اما پیتون رید [کارگردان] در تلاش برای هماهنگی داستان، جلوه‌های ویژه و محیط کلی فیلم است که در نهایت نمی‌تواند اثر بزرگی را خلق کند.

Polygon – نمره ۴۲ از ۱۰۰

با این اوصاف می‌توان نتیجه گرفت که این فیلم در کل سرگرم‌کننده است، اما در لحظاتی از تب و تاب آن میفتد و دوباره این روند ادامه پیدا می‌کند. باید دید با این شرایط فیلم جدید مارول چه عملکردی را در باکس آفیس خواهد داشت.

فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania در تاریخ ۲۸ بهمن اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینیدنگاهی به تار و پود سینمایی سفر در زمان
۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینید


ویجی‌لاگ پلاس: عملکرد عالی هاگوارتز لگسی و اولین جایزه گرمی ویدیو گیمی

تریلر جدیدی از بازی Atomic Heart با حضور جنسن آکلز منتشر شد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا