بازی

فیلمبرداری سریال اسپین آف The Walking Dead ریک و میشون آغاز شد

فیلمبرداری سریال اسپین آف The Walking Dead ریک و میشون آغاز شد

اخبار و گزارشات اخیر حاکی از شروع شدن فیلمبرداری اسپین آف سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) هستند. عنوانی که با تمرکز روی شخصیت‌های ریک گرایمز و میشون در دست ساخت است.

مطلب پیشنهادی:۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون را بشناسیدسه گزینه قطعی و یک گزینه احتمالی
۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون را بشناسید

طبق گزارش‌های اخیر فیلمبرداری اسپین آف ریک گرایمز (اندرو لینکن) و میشون (دانای گوریرا) از تاریخ ۱۳ فوریه (۲۴ بهمن) در نیوجرسی و در سکوت خبری آغاز شده است. البته این در حالی است که لینکن در حال ایفای نقش ریک دیده شده است.

فیلمبرداری سریال اسپین آف The Walking Dead ریک و میشون آغاز شد - lastech

طبق گفته‌ی Productionlist.com فیلمبرداری شش اپیزود ابتدایی این اسپین آف از تاریخ ۱۶ مارس (۲۵ اسفند) تحت عنوان Walking Dead: Summit در لوکیشن‌هایی از نیوجرسی و جورجیا آغاز خواهد شد. این سریال که در ابتدا قرار بود در قالب یک فیلم سینمایی تقدیم طرفدارها شود در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو معرفی شد و حال برای پخش در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است.

اسپین آف ریک و میشون که اسکات ام. گیمپل به عنوان شورانر در آن فعالیت می‌کند داستان عاشقانه‌‎ی این زوج در دنیای مردگان متحرک را دنبال می‌کند؛ مسیر خطرناکی که برای رسیدن به یکدیگر باید طی کرده و دنیای هولناکی که انتظارشان را می‌کشد.

بخش اول آخرین فصل از سریال Fear the Walking Dead قرار است در تاریخ ۱۴ می (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲) از AMC و ای‌ام‌سی‌پلاس پخش شود. از طرفی The Walking Dead: Dead City در ماه ژوئن و The Walking Dead: Daryl Dixon مدتی بعد (در سال ۲۰۲۳) منتشر خواهد شد. در انتها هم اسپین آف ریک و میشون را داریم که در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۴ میلادی راه خود را به تلویزیون باز خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت بیستم سریال خاتون – روایت غیرقابل فهمبا قلقلکی برای میهن‌پرستان
نگاهی به قسمت بیستم سریال خاتون – روایت غیرقابل فهم


ویجی‌لاگ پلاس: عملکرد عالی هاگوارتز لگسی و اولین جایزه گرمی ویدیو گیمی

سرنوشت اولیه کریتوس در بازی God of War Ragnarök متفاوت بود - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا