تکنولوژی

خرید کولر گازی پرتابل گری و مزیت های این کولر گازی

با توجه به گرم شدن هوا، بسیاری از مردم به دنبال خرید کولرهای گازی مختلف جهت استفاده در منازل هستند. یکی از دغدغه های مستاجرین و یا افرادی که هر سال نیاز به جابجایی منزل خودشان دارند، خرید کولرهای گازی است. به هر حال کولرهای گازی باید در یک مکان مشخص نصب شوند و از طرفی جابجایی آن ها از یک خانه به خانه دیگر بسیار سخت است. کولر گازی پرتابل گری این مشکل و دغدغه مردم را رفع کرده است.

کولر پرتابل گری می تواند به راحتی از یک مکانی به مکان دیگر منتقل شود و دردسر نصب سخت و پیچیده را ندارد. به همین خاطر، خرید کولر گازی پرتابل به افرادی که مستاجر هستند و نیاز به جابجایی دارند، توصیه می گردد.

کولر گازی پرتابل گری چیست؟

کولر گازی پرتابل گری یکی از انواع کولرهای گازی تولید شده در شرکت گری بوده که می تواند به راحتی نصب و حمل شود. همانطور که از نام این محصول مشخص است، این کولرهای گازی می توانند قابلیت حمل داشته باشند و به راحتی برای مکان های مختلف مورد استفاده قرار گیرند. کیفیت کولرهای گازی پرتابل گری بسیار بالا است و تقریبا هیچ کمی از کولرهای گازی معمولی ندارند.

افرادی که مستاجر هستند و نمی توانند کولرهای گازی معمولی را در خانه های اجاره ای خودشان نصب کنند، می توانند اقدام به خرید کولر گازی پرتابل نمایند. این کولر گازی در سالن پذیرایی، در اتاق ها و … قابل استفاده می باشد.

انواع کولرهای گازی پرتابل گری را بشناسیم.

با توجه به اینکه مکان هایی که قرار است با کولر گازی پرتابل گری خنک شوند، دارای اندازه و متراژهای مختلفی می باشند، کولرهای گازی پرتابل گری در ظرفیت های متنوعی به تولید رسیده اند. قبل از خرید کولر گازی پرتابل توصیه می شود که افراد بسته به نیاز و متراژ منزل و یا مکانی که قرار است کولر را در آن استفاده کنند، اقدام به خرید کولر گازی نمایند.

در حال حاضر، کولرهای گازی پرتابل گری در ظرفیت های مختلف زیر به تولید می رسند. بسته به متراژ و میزان گرمای هوا، می توان هر یک از انواع کولر پرتابل گری را خریداری نمود.

  • کولر گازی با ظرفیت 9000
  • کولر گازی با ظرفیت 12000
  • کولر گازی با ظرفیت 13000
  • کولر گازی با ظرفیت 14000

کولر گازی پرتابل گری مناسب چه افرادی است؟

کولر پرتابل گری یکی از خاص ترین کولرهایی است که توسط این شرکت به تولید رسیده است. این نوع کولر گازی قطعا مناسب مکان های بزرگی که نیاز به سرمایش بسیار زیادی دارند، نیست. به همین خاطر، باید در انتخاب این نوع کولر گازی دقت زیادی شود.

افرادی که به علت شرایط خاص خودشان نیاز به جابجایی کولرهای گازی دارند و یا برای نصب کولرهای گازی معمولی مشکل دارند، می توانند از کولر گازی پرتابل استفاده نمایند. کولر گازی پرتابل جای کمتری را اشغال می کند و می تواند برای اتاق های کوچک نیز مورد استفاده قرار گیرد.

در صورتی که یک منزل مسکونی دارای کولر گازی اسپلیت و بزرگ باشد، ولی اتاق ها دارای کولر گازی گری نباشند، می توان برای اتاق ها اقدام به خرید کولر گازی پرتابل گری نمود. بنابراین، کولر گازی پرتابل گری مناسب افرادی است که دارای شرایط زیر باشند.

  • کمبود جا برای نصب کولر گازی
  • عدم امکان نصب کولر گازی اسپلیت به علت محدودیت های موجود
  • داشتن نیاز به سرمایش کم تا متوسط
  • نیاز به جابجایی مداوم کولر گازی
  • نیاز به کولرهای گازی کوچک برای اتاق های کوچک

کاهش مصرف برق؛ یکی از مزیت های بارز کولر گازی پرتابل گری

شاید تا به حال نام کولر گازی اینورتر را شنیده اید. این کولر گازی یکی از خاص ترین و بهترین کولرهای گازی است که در سال های اخیر وارد بازار جهانی شده است. با توجه به کمبود انرژی در سطح جهان، استفاده از وسایل برقی که باعث کاهش مصرف انرژی می شوند، بسیار حائز اهمیت است.

کولر گازی پرتابل گری به خوبی می تواند باعث کاهش مصرف برق شود. به همین خاطر، همه هزینه های قبض برق برای افراد کاهش پیدا می کند و هم با خرید این کولر گازی کمک شایانی به صنعت برق کشور ایران خواهیم کرد.

کولرهای گازی کم مصرف به دلیل اینکه به طور کامل خاموش نمی شوند، می توانند مصرف برق را در زمان عدم استفاده کاهش دهند. این کولرهای گازی دارای مزیت های بسیار زیاد دیگری نیز می باشند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • کولر گازی پرتابل کم مصرف نویز کمتری در فضا ایجاد می کند.
  • این کولرهای گازی باعث کاهش اصطکاک می شوند.
  • کنترل چرخش موتور در این کولر گازی باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود.
  • قیمت قبض برق با کمک این کولرهای گازی بسیار پایین می آید.
  • کاهش اتلاف برق با این کولرهای گازی کم مصرف امکان پذیر است.

مراحل نصب کولر گازی پرتابل

یکی از دغدغه های افرادی که اقدام به خرید کولر گازی اسپلیت می کنند، نصب این کولرهای گازی است. به طور کلیف نصب کولر گازی اسپلیت نیاز به تخصص ویژه ای دارد و باید حتما توسط افراد با تجربه انجام شود. ولی نصب کولر گازی پرتابل گری بسیار ساده است.

برای نصب کولر گازی پرتابل گری لازم است که پس از خرید، کولر گازی را از جعبه خارج کنید و با توجه به دفترچه راهنما، مراحل نصب کولر گازی را انجام دهید.

قیمت خرید کولر گازی پرتابل

یکی از سوالاتی که برای افراد در هنگام خرید کولر گازی پرتابل گری پیش می آید، قیمت این کولرهای گازی است. به هر حال قیمت کولر گازی پرتابل به موضوعات مختلفی بستگی دارد و شاید نتوان به طور دقیق، قیمت مشخصی را برای کولرهای گازی پرتابل ذکر کرد.

با توجه به اینکه کولرهای گازی پرتابل دارای ظرفیت های مختلف می باشند، ممکن است قیمت خرید کولر گازی پرتابل بر اساس نوع ظرفیت تغییر کند. از این رو توصیه می شود که برای اطلاع از قیمت های دقیق کولر گازی پرتابل گری به سایت های معتبر مانند سایت گری ایرانیان مراجعه نمایید.

در حال حاضر، امکان خرید انواع کولر گازی پرتابل گری در سایت گری ایرانیان وجود دارد و می توان با توجه به ظرفیت مورد نیاز، کولر گازی مناسب را خریداری نمود.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا