رمز ارز

جهش قیمتی کاردانو در روز ولنتاین! آیا این رالی صعودی ادامه‌دار است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از یک رالی انفجاری در ماه ژانویه، کاردانو (ADA) نیز مانند بیشتر رمزارزهای دیگر، شاهد یک اصلاح قیمتی جزئی بود. در نتیجه، قیمت این ارز دیجیتال هفته گذشته ۱۲ درصد کاهش یافت و حمایت ۰٫۳۵۷ دلاری را دوباره آزمایش کرد. با این حال، قیمت ADA در ۲۴ ساعت گذشته شاهد رشد قابل‌توجه ۹ درصدی بود و به نظر می‌رسد که در تلاش برای پشت سر گذاشتن روند اصلاحی است.

جهش قیمتی کاردانو در روز ولنتاین! آیا این رالی صعودی ادامه‌دار است؟
نمودار کندل یک روزه قیمت کاردانو

پرایس اکشن کاردانو در سه ماه گذشته یک بهبودی V شکل را نشان می‌دهد. این اصطلاح اغلب برای توصیف بازگشت سریع ارزش یک دارایی هنگام بازیابی احساسات بازار به کار می‌رود.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

با این وجود، با فروش اخیر در بازار کریپتو، قیمت ADA هم شاهد یک اصلاح جزئی بود و تا حمایت محلی ۰٫۳۵۵ دلار سقوط کرد. به نظر می‌رسد که این اصلاح برای هولدرهای ADA مفید بوده است؛ زیرا فشار خرید را تثبیت کرده و باعث پایداری قیمت شده است.

با توجه به نمودار روزانه کاردانو، قیمت این رمزارز تنها در چند مورد، از جمله در رالی اخیر، از سطح ۰٫۳۵۵ دلار برگشته که نشان می‌دهد خریداران از این سطح تازه بازیابی‌شده دفاع می‌کنند.

در همین حال، بازار کلی رمزارزها هم به انتشار داده‌های مربوط به شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) ماه ژانویه واکنش مثبتی نشان داده است. از طرفی، افزایش قیمت کاردانو را می‌توان به ارتقای مورد انتظار SECP در شبکه اصلی این رمزارز در روز ولنتاین هم نسبت داد. اجرای این ارتقا و پشتیبانی شبکه از قابلیت همکاری بین زنجیره‌ای، می‌تواند محبوبیت کاردانو را در بین توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران افزایش دهد.

بنابراین، با خرید پایدار، گاوها می‌توانند این روند افزایشی را ادامه دهند و با یک رشد ۴ درصدی دیگر، سطوح بالاتر از ۰٫۴ دلار را به چالش بکشند.

شاخص‌های تکنیکال

شاخص قدرت نسبی (RSI): شیب RSI روزانه از خط میانی به سمت بالا عبور کرده که نشان‌دهنده احساسات مثبت نسبت به بازگشت کاردانو است.

میانگین‌های متحرک نمایی (EMA): یک تقاطع صعودی میان EMAهای ۵۰ و ۱۰۰ روزه، ممکن است سفارشات خرید بیشتری را در بازار به همراه داشته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا