رمز ارز

استفاده از ربات هوش مصنوعی ChatGPT در صرافی بایننس؟!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با توجه به اینکه ربات هوش مصنوعی ChatGPT به افراد اجازه می‌دهد تا مفاهیم مختلف را به روش خود یاد بگیرند، بسیاری از فعالان صنعت کریپتو، این ابزار را برای پذیرش گسترده فناوری بلاکچین ضروری می‌دانند. در همین راستا، تیم بایننس هم در اظهارات جدید خود اعلام کرده که پتانسیل زیادی برای استفاده از هوش مصنوعی در صنعت کریپتو می‌بیند.
بایننس در پست وبلاگی اخیر خود، اهمیت فناوری هوش مصنوعی در بهینه‌سازی رمزارزها در سال‌های آینده را تشریح کرده است. چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس، پیش‌تر تأیید کرده بود که از هوش مصنوعی در بخش مدیریت ریسک و خدمات مشتری خود استفاده می‌کند. حال، این غول رمزارزی از اهمیت ادغام هوش مصنوعی در سایر حوزه‌های صنعت کریپتو، از جمله ربات‌های معاملاتی، قراردادهای هوشمند، تحلیل روند بازار و بهبود امنیت نیز دفاع می‌کند.
با این حال، این جنبه آموزشی ChatGPT است که به گفته بایننس می‌تواند پذیرش کریپتو را تسریع کند. برخلاف چت‌بات‌های معمولی، ChatGPT می‌تواند به شیوه‌ای بسیار پیشرفته‌تر با افراد ارتباط برقرار کند. در صنعت کریپتو، بزرگترین مزیت ChatGPT، آن است که می‌توان از این ربات برای پاسخ به سوالاتی در مورد نحوه استفاده از ارزهای دیجیتال و فناوری پشت آن استفاده کرد.
برای مثال، حتی اگر پاسخ ChatGPT حاوی کلمات دیگری باشد که کاربر با آنها ناآشنا است، او می‌تواند سؤالات دیگری را هم بپرسد تا مطمئن شود که کل مفهوم را درک کرده است. این در حالی است که هنگام استفاده از جستجوی گوگل برای تحقیق در مورد یک موضوع، کاربر اغلب مجبور می‌شود مطالب غیرضروری را مطالعه کند تا به قسمت‌های مورد نیاز برسد.
به همین دلیل است که بایننس، روش آموزشی ChatGPT را برتر از آکادمی خود (Binance Academy) می‌داند؛ منبعی از مفاهیم و اصطلاحات رایج دنیای کریپتو.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

کریپتو اسلیت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا