رمز ارز

حرکت جدید صرافی بایننس در حمایت از شیبا اینو!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شعبه آمریکایی بایننس (Binance.US)، صرافی رمزارزی پیشرو در جهان بر اساس حجم معاملات روزانه، با معرفی یک جفت معاملاتی جدید برای میم کوین محبوب شیبا اینو (SHIB)، اطلاعیه مهمی را برای انجمن شیبا منتشر کرده است.
طبق گزارش‌ها، Binance.US در اطلاعیه جدید خود اعلام کرده که جفت معاملاتی KSHIB/USD را از ۲۰ فوریه حذف کرده و جفت معاملاتی شیبا اینو در برابر دلار آمریکا (SHIB/USD) را از ۲۴ فوریه لیست خواهد کرد. این صرافی همچنین اعلام کرده تمامی کاربرانی که در حال حاضر KSHIB دارند، تا ۲۴ فوریه، با نسبت یک KSHIB برابر ۱۰۰۰ توکن SHIB، شیبا دریافت خواهند کرد.
این حرکت Binance.US یک پیشرفت قابل‌توجه برای شیبا اینو و جامعه رو به رشد آن است؛ زیرا دسترسی به این میم کوین محبوب با تم سگ را برای کاربرانی که می‌خواهند آن را در برابر دلار آمریکا معامله کنند، افزایش می‌دهد.
طبق گزارش‌ها، اخیراً صرافی بایننس به طور رسمی شیبا اینو را به سیستم اثبات ذخایر (PoR) خود اضافه کرد. در زمان نگارش این خبر و طبق صفحه اثبات ذخایر بایننس، این صرافی دارای موجودی ۸۴٫۴ تریلیون توکن SHIB به ارزش ۱٫۰۶ میلیارد دلار است. در مقایسه، مشتریان دارای موجودی ۸۲٫۴ تریلیون توکن SHIB به ارزش ۱٫۰۳ میلیارد دلار هستند که نشان‌دهنده نسبت ذخیره ۱۰۲٫۴ درصدی است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا