تکنولوژی

اسنپ کاربران راننده ساکن آبادان را از پرداخت کمیسیون معاف کرد

اسنپ در راستای هم‌دردی با مردم آبادان پس از فاجعه اخیر ریزش ساختمان و تسهیل رفت‌وآمد مردم، کاربران راننده ساکن آبادان را به مدت سه روز از پرداخت کمیسیون معاف کرد.

به گزارش lastech و به نقل از روابط عمومی اسنپ، این شرکت ضمن عرض تسلیت به مردم ایران، شهروندان صبور آبادان و بازماندگان حادثه ریزش «متروپل» آبادان، به منظور همدردی با مردم این شهر و برای تسهیل رفت و آمد، کمیسیون خود را در آبادان به مدت سه روز لغو کرد.

بر این اساس کلیه سفرهای خودروی این سامانه در شهر آبادان از ساعت 14 امروز (3 خرداد) تا پایان روز پنجشنبه (5 خرداد) معاف از کمیسیون است.

گفتنی است اسنپ بارها در قالب «مسئولیت اجتماعی»، رانندگان فعال در ناوگان خود را از پرداخت کمیسیون معاف کرده است. براساس گزارش اخیر این شرکت از سال 1400، بیش از 35 میلیارد تومان معافیت برای رانندگان اسنپ در سالی که گذشت صادر شده است.

گفتنی است روز گذشته بخش‌هایی از ساختمان بزرگ «متروپل» در خیابان امیری آبادان فرو ریخت. این ساختمان درحال ساخت بوده و به‌دلیل حضور در منطقه مسکونی، تلفات جانی بالایی داشته است. با توجه به آخرین اخبار اعلام شده، 11 تن از هم‌وطنان جان خود را از دست دادند و چند تن دیگر مصدوم شدند.

به گفته اهالی این منطقه، شدت این حادثه به قدری بود ‌که ساختمان‌های اطراف به شدت لرزیدند. همچنین در این حادثه به تعدادی خودرو هم آسیب وارد شده چرا که برخی قطعات ساختمان به‌روی خودروهای پارک‌شده یا عبوری از محل ریخته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان نیز فردا چهارشنبه چهارم خرداد را در شهرهای آبادان و خرمشهر عزای عمومی اعلام کرده است.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا