بازی

ریمیک Dead Space کمتر از The Callisto Protocol در زمان عرضه فروخته

ریمیک Dead Space کمتر از The Callisto Protocol در زمان عرضه فروخته

داده‌های جدید فروش توسط GSD نشان می‌دهد که ریمیک Dead Space در دو هفته اول عرضه کمتر از The Callisto Protocol در اروپا فروخته است.

ریمیک دد اسپیس اواخر ماه ژانویه عرضه شد و تقریباً با تعریف و تمجیدهای یک‌صدا روبه‌رو شد. اگرچه EA هنوز در مورد عملکرد بازی از منظر تجاری به طور رسمی صحبتی نکرده، جزئیات عملکرد فروش آن از چندین بازار منتشر شده است.

با عرضه Dead Space و The Callisto Protocol، طرفداران ترسناک بقای علمی-تخیلی دو عنوان مهم جدید را پشت سر هم دریافت کردند و اگرچه بسیاری ممکن است استدلال کنند که بازی اول به طور قابل توجهی اثر بهتری است، در برخی مناطق، به نظر نمی‌رسد که در فروش آن منعکس شده باشد.

مطلب پیشنهادی:۶ خون آشام دی‌سی که می‌توانند در فیلم‌ها حضور پیدا کنندآماده برای مکیدن خون
۶ خون آشام دی‌سی که می‌توانند در فیلم‌ها حضور پیدا کنند

طبق آمار GSD (از طریق GamesIndustry)، اگرچه بازسازی Dead Space ششمین بازی پرفروش در بازارهای اروپایی (بدون احتساب بریتانیا و آلمان) در ماه دسامبر بود، اما در دو هفته اول انتشار نسبت به فروش The Callisto Protocol در همین بازه در ماه دسامبر، تعداد کمتری فروخته است.

Dead Space

فروش دیجیتالی دد اسپیس در این مقایسه محاسبه شده و پروتکل کالیستو شکاف بین این دو را بیشتر نمی‌کند. با این حال، شایان ذکر است که برخلاف کالیستو، Dead Space یک عنوان بین نسلی نیست. در حالی که بازی اول در طول فصل تعطیلات پایان سال میلادی منتشر شد، زمانی که فروش نرم‌افزار معمولاً در سراسر جهان بالاتر است.

طبق داده‌های اخیراً منتشر شده توسط گروه NPD، دد اسپیس دومین بازی پرفروش ماه ژانویه در ایالات متحده بود و پس از Call of Duty: Modern Warfare 2 در جدول قرار گرفته بود. از سوی دیگر، در بریتانیا، فروش عرضه بازی کمتر از نصف چیزی بود که پروتکل کالیستو به دست آورد.

مطلب پیشنهادی:۶ داستان ترسناک دکتر استرنججادو و وحشت
۶ داستان ترسناک دکتر استرنج


ویجی‌لاگ پلاس: عملکرد عالی هاگوارتز لگسی و اولین جایزه گرمی ویدیو گیمی

تریلر جدیدی از بازی Atomic Heart با حضور جنسن آکلز منتشر شد - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا